Problem z odpaleniem programu
Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-29 21:59
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem z odpaleniem programu » 2011-04-29 19:45:38 Hej Uzywam DirectX'a i chcialem was poprosic o sprawdzenie czy odpala wam sie za kazdym razem ta pseudogra?(jeszcze niemozliwa do gry :P): http://lockerz-go.netai.net/Nowy folder.rar Narazie powinny dzialac tylko opcje settings i championship 1 vs 1. Na moim Windowsie XP jesli odpalam program z .exe to crashuje gdy na ekranie wyswietlam czcionke (czyli np opcja settings lub championship 1vs1) ale program odpala sie zawsze... Natomiast gdy odpalam przy pomocy swojego IDE visual c++ to wszystko ladnie dziala, i czcionka sie wyswietla i odpala sie za kazdym razem w release. Gdy debuguje to wywala jednak bledy ktorych w ogole nie rozumiem ;/ Na windows 7 natomiast w programie odpalanym z exe czcionka sie wyswietla dobrze ale program czasami sie odpala a czasami nie i wywala error... Pytania: 1.Czym moglyby byc spowodowane takie niezgodnosci? Mogloby to byc z powodu nie kasowania wszystkich wskaznikow na koncu programu? 2. Moze to byc wina mojego systemu ze czcionka sie nie wyswietla z programu uruchomionego bezposrednio z exe? bo gdy program kompiluje w moim Ide to sie wyswietla. Moge miec schrzanionego DirectX'a? |
|
pekfos |
» 2011-04-29 19:55:32 Gdy debuguje to wywala jednak bledy ktorych w ogole nie rozumiem ;/ |
aa, chodzi ci o.. o nie! moja kula do jasnowidzenia zaczęła śnieżyć niczym polsat i nie mogę doczytać twojego logu kompilacji! |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-29 20:01:46 :P ok tutaj 1 czesc bledow(Jesli znasz sie na visual c++ to pod "Autos"): - &Input::Obj 0x00401120 "j˙hn†D" char * 106 'j' char - this 0x00000000 {d3dObject=??? d3dDevice=??? VertexBuffer=??? ...} Graphics * const d3dObject CXX0017: Error: symbol "" not found d3dDevice CXX0030: Error: expression cannot be evaluated VertexBuffer CXX0017: Error: symbol "" not found IndexBuffer CXX0017: Error: symbol "" not found 2 czesc bledow(pod Call stack): ntdll.dll!7c90120e() [Frames below may be incorrect and/or missing, no symbols loaded for ntdll.dll] ntdll.dll!7c96ee31() ntdll.dll!7c96f26e() ntdll.dll!7c970456() ntdll.dll!7c94bafc() d3d9.dll!4fd90404() d3d9.dll!4fd86e40() LF.exe!D3DXCore::CSprite::OnResetDevice() + 0x7d bytes C++ LF.exe!D3DXCore::CSprite::Initialize() + 0x273 bytes C++ 0012fb14() usp10.dll!74d55ea3() usp10.dll!74d55f8b() usp10.dll!74d55f94() usp10.dll!74d53db0() LF.exe!D3DXCore::CFont::Initialize() + 0x6b4 bytes C++ LF.exe!_D3DXCreateFontIndirectA@12() + 0x4c bytes C++ LF.exe!_D3DXCreateFontA@48() + 0x74 bytes C++ > LF.exe!Graphics::InitFont() Line 91 C++ msvcr90.dll!785438b3() msvcr90.dll!785438c5() LF.exe!__tmainCRTStartup() Line 574 + 0x1d bytes C kernel32.dll!7c817077()
|
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-29 21:59:33 ... Glupi jestem to fakt :P ale z tych errorów debuggera nigdy bym nie wpadl na to co bylo zle w moim programie. Ustawilem swoj kompilator zeby sciagal windows symbols i dostawalem lepsze wyniki z debuggera. Okazalo sie ze zle kasowalem vectory :P |
|
« 1 » |