Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Losowanie wartości

Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-09 00:58
Autor Wiadomość
thamiar
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-08 18:50:59
Może być megaupload?
Starałem się dodać do wszystkiego komentarze(po co jest dana linijka kodu itd), żeby analiza kodu trwała jak najkrócej.

http://www.megaupload.com/?d=48DSF78A
P-32864
dmx81
» 2011-05-08 20:09:28
Plik jest chwilowo niedostępny. Spróbuj ponownie później.
no coz, sprobuje pozniej... probowales sam wejsc na ten link?
P-32867
thamiar
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-08 20:32:14
Tak, mogłem ściągnąć bez problemu.
 
http://www.sendspace.com/file/2fbk42  (sendspace działa na pewno, przesyłałem dla próby linka kumplowi)
https://rapidshare.com/#!download|720l34|461364320|AI_Enemy_Alpha.rar|66
P-32869
dmx81
» 2011-05-08 21:36:48
sprawdz:)

dodalem
- wyswietlanie zycia
- po wcisnieciu klawisza Z (a nawet trzymaniu go bez puszczenia) dokona sie 2-sekundowa animacja, odejmie sie jeden punkt zycia, po czym trzeba znow wcisnac klawisz (ewentualnie go najpierw puscic)
- w czasie dzialania animacji jesli puscisz klawisz, animacja sie nie przerwie (jak napisalem, trwac bedzie 2 sek), ale wcisniecie ponowne odejmie kolejne hp, animacja zacznie odliczanie od nowa... 2 sek ok kazdego ostatniego wcisniecia klawisza

czy o to chodzilo?
sam musisz dopisac sobie, aby dzialalo na kolizje (20 sek roboty:))

co bym proponowal
-
dodac jeszcze klatki jazdy po skosach, mozna pokusic sie o animacje gasienic ;P... no wiadomo, rozwija sie dopiero i pewnie dojdzie strzelanie? powodzenia i daj znac czy spelnione zalozenia :)
P-32874
thamiar
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-08 23:04:02
Ha! Nie ma to jak profesjonalista!

Działa, dokładnie w taki sposób, do jakiego nieudolnie dążyłem. Z kolizjami, dodaniem dźwięku, pudła, trafienia itd. problemu nie będzie ;)

Co do rzeczy dodatkowych:
W tym projekcie znajdował się tylko system walki (reszta jest w oddzielnym projekcie, bałem się, że mogę schrzanić całość:))
Także jest zblokowana możliwość poruszania się po skosach i animacja gąsienicy.

Jeszcze raz wielkie dzięki! Nie wiem jak dalej ruszyłbym projekt bez twojej pomocy Dmx81!
Jeśli w końcu uda mi się coś wypocić, nie omieszkam się pochwalić ;) (Chociaż na fajerwerki pewnie nie ma co liczyć)


Edit: Rozumiem, że równolegle w pętli if(licznik>0) można wyświetlać np animację ataku przeciwnika? (tak by również od razu nie znikała na zasadzie timerów?)
Pytanie po edicie, bo dopiero kiedy euforia opadła, zacząłem analizować zmiany ;)
P-32884
dmx81
» 2011-05-09 00:58:56
mozesz tak zrobic, mozesz tez zrobic dla kazdej kazdej innej akcji, ktora ma trwac okreslony czas osobny licznik.
- masz okreslony timer na 80fps
- w petli timera wrzucasz liczniki i dajesz warunek, ze jesli > 0, to licznik_zdarzenie1-- itd;
- a poza petla timera dajesz obsluge zdarzenie - jesli zdarzenie==true -> licznik = 80/160/240/... (wielokrotnosc 80 dla pelnych sekund)
- no i wyswietlanie, jesli licznik>0, to wyswietlaj dana animacje (na bufor, bo to tez ci zmienilem)

jakby co, to pytaj :) ale pewnie sobie dalej poradzisz, musisz tylko sobie zawsze zaplanowac dobrze, wypisac wszystkie warunki, ktore maja zostac spelnione, pozniej dobrac odpowiednia liczbe zmiennych typu bool, ktore beda pelnily role przelacznikow logicznych
P-32888
1 2 3 « 4 »
Poprzednia strona Strona 4 z 4