Mysz w C++
Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-07 00:12
McAffey |
» 2011-05-06 00:35:01 No i z naszymi oboma (wyczerpującymi) odpowiedziami, kolega DVD93 już jaśniej sprawy wytłumaczonej mieć nie może :P |
|
DVD93 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-06 09:44:07 Jeszcze raz wielkie dzięki ;) teraz już wszystko jest jasne ;D mogłem od razu tu napisać zamiast szukać przez godzinny w googlach :D |
|
pekfos |
» 2011-05-06 11:10:36 nie bluźnij! Zawsze najpierw szukaj w google :P |
|
dmx81 |
» 2011-05-06 14:10:27
Jeszcze raz wielkie dzięki ;) teraz już wszystko jest jasne ;D mogłem od razu tu napisać zamiast szukać przez godzinny w googlach :D
|
jesli nie wiedziales, to wszytskie odpowiedzi w google to piszemy my :D ale ciiii bo nas zasypia pytaniami :P |
|
Mrowqa |
» 2011-05-06 15:23:45 Pobieranie stanu przycisków myszy - GetKeyState(). Example:
#include <cstdio> #include <windows.h>
int main() { while( true ) { if( HIBYTE( GetKeyState( VK_LBUTTON ) ) ) printf( "Lewy przycisk myszy\n" ); else if( HIBYTE( GetKeyState( VK_RBUTTON ) ) ) printf( "Prawy przycisk myszy\n" ); else if( HIBYTE( GetKeyState( VK_MBUTTON ) ) ) printf( "Srodkowy przycisk myszy\n" ); else printf( "...." ); Sleep( 250 ); } }
|
(Do @DVD93 ) Chyba wiesz co robi funkcja Sleep() :D Powiem jednak na wszelki wypadek: czeka X milisekund ( 1sek = 1000ms ) przy czym X to arg. PS te moje rozwiązanie docenisz duuużo później :D Pozdrawiam, Mrowqa |
|
szyx_yankez |
» 2011-05-06 18:28:02 PS te moje rozwiązanie docenisz duuużo później :D |
Jak tak pięknie dopisałeś Sleep( 250 ); do kodu, to wytłumacz koledze @DVD93 co zyska(co ma docenić). |
|
Mrowqa |
» 2011-05-06 20:35:18 Napisałem mu ;) (Do @DVD93 ) Chyba wiesz co robi funkcja Sleep() :D Powiem jednak na wszelki wypadek: czeka X milisekund ( 1sek = 1000ms ) przy czym X to arg.
|
Ale tak ogólnie -> stan będzie sprawdzany co 0.25sek ( chyba, że zmienisz wartość w funkcji sleep ). Więc jeśli twoje kliknięcie będzie trwało przykładowo 1sek to będziesz miał 4x komunikaty o kliknięciu :D:D Dobre to jak piszesz jakąś grę -> sprawdza jakiś klawisz i zmienia zmienną o ileś tam ( np. współrzędne ). Chyba trochę pogmatwałem, rozumiesz ?? :D Pozdrawiam, Mrowqa |
|
DVD93 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-06 22:48:42 Pewnie :D nie wiem co bym zrobił bez waszej pomocy , pewnie nic ;D |
|
1 « 2 » 3 |