Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Mysz w C++

Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-07 00:12
Autor Wiadomość
McAffey
» 2011-05-06 00:35:01
No i z naszymi oboma (wyczerpującymi) odpowiedziami, kolega DVD93 już jaśniej sprawy wytłumaczonej mieć nie może :P
P-32731
DVD93
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-06 09:44:07
Jeszcze raz wielkie dzięki ;) teraz już wszystko jest jasne ;D mogłem od razu tu napisać zamiast szukać przez godzinny w googlach :D
P-32734
pekfos
» 2011-05-06 11:10:36
nie bluźnij! Zawsze najpierw szukaj w google :P
P-32735
dmx81
» 2011-05-06 14:10:27

Jeszcze raz wielkie dzięki ;) teraz już wszystko jest jasne ;D mogłem od razu tu napisać zamiast szukać przez godzinny w googlach :D
jesli nie wiedziales, to wszytskie odpowiedzi w google to piszemy my :D ale ciiii bo nas zasypia pytaniami :P
P-32740
Mrowqa
» 2011-05-06 15:23:45
Pobieranie stanu przycisków myszy - GetKeyState().
Example:
C/C++
#include <cstdio>
#include <windows.h>

int main()
{
   
    while( true )
    {
        if( HIBYTE( GetKeyState( VK_LBUTTON ) ) )
        printf( "Lewy przycisk myszy\n" ); else
        if( HIBYTE( GetKeyState( VK_RBUTTON ) ) )
        printf( "Prawy przycisk myszy\n" ); else
        if( HIBYTE( GetKeyState( VK_MBUTTON ) ) )
             printf( "Srodkowy przycisk myszy\n" ); else
        printf( "...." );
        Sleep( 250 ); // dodaj to sobie ;) ew. zmnien liczbe :D
    }
}
(Do @DVD93 )
Chyba wiesz co robi funkcja Sleep() :D Powiem jednak na wszelki wypadek: czeka X milisekund ( 1sek = 1000ms ) przy czym X to arg.

PS te moje rozwiązanie docenisz duuużo później :D

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-32743
szyx_yankez
» 2011-05-06 18:28:02
PS te moje rozwiązanie docenisz duuużo później :D
Jak tak pięknie dopisałeś
Sleep( 250 );
 do kodu, to wytłumacz koledze @DVD93 co zyska(co ma docenić).
P-32750
Mrowqa
» 2011-05-06 20:35:18
Napisałem mu ;)
(Do @DVD93 )
Chyba wiesz co robi funkcja Sleep() :D Powiem jednak na wszelki wypadek: czeka X milisekund ( 1sek = 1000ms ) przy czym X to arg.
Ale tak ogólnie -> stan będzie sprawdzany co 0.25sek ( chyba, że zmienisz wartość w funkcji sleep ). Więc jeśli twoje kliknięcie będzie trwało przykładowo 1sek to będziesz miał 4x komunikaty o kliknięciu :D:D Dobre to jak piszesz jakąś grę -> sprawdza jakiś klawisz i zmienia zmienną o ileś tam ( np. współrzędne ).
Chyba trochę pogmatwałem, rozumiesz ?? :D

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-32753
DVD93
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-06 22:48:42
Pewnie :D nie wiem co bym zrobił bez waszej pomocy , pewnie nic ;D
P-32757
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona