Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Konsola] Pełny ekran

Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-09 22:51
Autor Wiadomość
vinterdo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Konsola] Pełny ekran
» 2011-05-07 14:31:59
Wiem że tu głupie pytanie: wie ktoś jak w programie włączyć pełny ekran konsoli? Zrobiłem snake'a konsolowego i próbuję mu zrobić tryb pełnoekranowy :) Jak skończę to zrobię HDR :D
P-32789
Gabes
» 2011-05-07 15:25:41
Na górze ekranu  kliknij ikonke i ustaw w własciwościach.
Oczywiście w oknie konsoli
P-32792
McAffey
» 2011-05-07 15:35:53
Alt + Enter ;)
P-32793
vinterdo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-07 23:40:46
Chodzi mi o włączenie programowe, tzn. automatycznie po włączeniu programu włącza się fullscreen konsoli.
P-32819
McAffey
» 2011-05-07 23:46:56
Możesz skorzystać z WinAPI i funkcją findwindow pobrać uchwyt do swojego okna, a potem wywołać » WinAPIShowWindow z parametrem SW_MAXIMIZE ;)
P-32822
DejaVu
» 2011-05-07 23:49:15
Olej to. Windows Vista i 7 blokują możliwość przełączenia konsoli do trybu fullscreen z poziomu kodu aplikacji (przynajmniej taka informacja jakiś czas temu do mnie dotarła na forum czy tam na gg). Piszesz grę - zrób ją w bibliotece SFML :) Będziesz miał większą radochę, większe możliwości i wcale dużo się przy niej nie narobisz skoro masz ją już w konsoli napisaną :)
P-32823
vinterdo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-08 00:07:04
Normalnie robię gierki w Opengl lub Ogre3d, ale czasem dla jajec w konsoli. Zresztą snake wyszedł zacny:
www.vinterdo.cba.pl/snake.exe
Że fullscreena nie będzie to trudno :) Zabieram się za sieciowego rtsa.
P-32825
dmx81
» 2011-05-08 00:16:31
jak robisz gierki, to sie pochwal w dziale Nasze Prace :) z checia podpatrzymy co i jak :)
a ten sieciowy rts to chyba nie w konsoli? :D:D (oczywiscie pytanie retoryczne;P )
P-32826
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona