Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

zarządzanie pamięcią

Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-08 18:37
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2011-05-08 17:52:41
Obiekt się sprząta gdy:
1) Wyjdziesz ze scopea i jest to zmienna lokalna:
C/C++
{
    CObiekt x;
} //tu zostanie wywołany destruktor
2) Gdy wywołasz operator delete
C/C++
CObiekt * p = new CObiekt;

delete p;
W każdym innym przypadku destruktor się nie wywoła (chyba, że jawnie go wywołasz).
P-32859
markon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-08 18:33:58
wniosek jest prosty, gdy użyłem operatora new muszę też użyć delete
P-32861
DejaVu
» 2011-05-08 18:37:48
Musieć nie musisz ale powinieneś ;)
P-32863
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2