Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Irrlicht

Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-29 22:37
Autor Wiadomość
kt1117
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Irrlicht
» 2011-05-29 02:20:58
Czemu ten kod:
C/C++
#include <irrlicht.h>

using namespace irr;
using namespace core;
using namespace scene;
using namespace video;

int main()

{
    IrrlichtDevice * device = createDevice( EDT_OPENGL, core::dimension2d < s32 >( 800, 600 ), 32, false, false, false, 0 );
   
    video::IVideoDriver * video = device->getVideoDriver();
    scene::ISceneManager * menage = device->getSceneManager();
    menage->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) );
   
    while( device->run() )
   
    {
        video->beginScene( true, true, video::SColor( 255, 0, 10, 200 ) );
        menage->drawAll();
        video->endScene();
    }
    device->drop();
    return 0;
}
 wywala te błędy:

w\Gra w C++ w 3d.\main.cpp||In function 'int main()':|
E:\Pulpit\Do sprawdzenia\Nowo pobrane\irrlicht-1.6.1\irrlicht-1.6.1\include\irrlicht.h|321|error: in passing argument 2 of 'irr::IrrlichtDevice* irr::createDevice(irr::video::E_DRIVER_TYPE, const irr::core::dimension2d<unsigned int>&, irr::u32, bool, bool, bool, irr::IEventReceiver*)'|
?
P-33609
DejaVu
» 2011-05-29 02:27:33
Kompilator sugeruje, że drugi argument jest zły :)

http://www.piotrsog.com.pl/irrlicht/example001.htm

Niestety z Irrlichtem nic nie robiłem, więc nawet nie mam jak sprawdzić poprawności Twojego kodu u siebie :)
P-33610
kt1117
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-29 02:41:04
Jeśli chodzi kod to nie ma prawa być zły, jest z tutoriala.
P-33611
McAffey
» 2011-05-29 03:02:42
A jesteś pewien, że masz ta samą wersję irrlichta pod którą jest napisany tutorial ?
P-33612
kt1117
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-29 03:20:57
Zauważyłem, że nie, ściągam właśnie irrlichta 1.5.2
E:Dalej nie działa. Brakuje mi lib'ów. Podesłał by mi ktoś folder lib, z silnika irrlicht 1.5.2?
P-33613
DejaVu
» 2011-05-29 15:07:28
Ściągnij najnowszą wersję Irrlichta i poprawiaj kod z przykładów... Z jakiegoś powodu wersje cykają do góry :) Faktem jest, że Irrlicht jest upierdliwy pod kątem nieustannie zmieniających się interfejsów klas, no ale najwyraźniej mają 'lepsze wizje' tego jak coś powinno wyglądać.

/edit:
Między innymi dlatego nie jest poprawiany kurs Irrlichta, który jest dostępny u nas na stronie.
P-33626
kt1117
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-05-29 21:56:31
Kurczę, zbytnio nie wiem jak zmieniać. Gdzie to mogę znaleźć?
P-33643
DejaVu
» 2011-05-29 22:35:05
Generalnie wystarczy umieć czytać pliki nagłówkowe klas, czyli dobrze znać język C++. Wówczas błędy kompilacji są Ci niestraszne obojętne jakiej biblioteki byś nie używał.
P-33646
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona