kt1117 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Irrlicht » 2011-05-29 02:20:58 Czemu ten kod: #include <irrlicht.h>
using namespace irr; using namespace core; using namespace scene; using namespace video;
int main()
{ IrrlichtDevice * device = createDevice( EDT_OPENGL, core::dimension2d < s32 >( 800, 600 ), 32, false, false, false, 0 ); video::IVideoDriver * video = device->getVideoDriver(); scene::ISceneManager * menage = device->getSceneManager(); menage->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) ); while( device->run() ) { video->beginScene( true, true, video::SColor( 255, 0, 10, 200 ) ); menage->drawAll(); video->endScene(); } device->drop(); return 0; }
wywala te błędy: w\Gra w C++ w 3d.\main.cpp||In function 'int main()':| E:\Pulpit\Do sprawdzenia\Nowo pobrane\irrlicht-1.6.1\irrlicht-1.6.1\include\irrlicht.h|321|error: in passing argument 2 of 'irr::IrrlichtDevice* irr::createDevice(irr::video::E_DRIVER_TYPE, const irr::core::dimension2d<unsigned int>&, irr::u32, bool, bool, bool, irr::IEventReceiver*)'|
? |
|
DejaVu |
» 2011-05-29 02:27:33 |
|
kt1117 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-29 02:41:04 Jeśli chodzi kod to nie ma prawa być zły, jest z tutoriala. |
|
McAffey |
» 2011-05-29 03:02:42 A jesteś pewien, że masz ta samą wersję irrlichta pod którą jest napisany tutorial ?
|
|
kt1117 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-29 03:20:57 Zauważyłem, że nie, ściągam właśnie irrlichta 1.5.2 E:Dalej nie działa. Brakuje mi lib'ów. Podesłał by mi ktoś folder lib, z silnika irrlicht 1.5.2? |
|
DejaVu |
» 2011-05-29 15:07:28 Ściągnij najnowszą wersję Irrlichta i poprawiaj kod z przykładów... Z jakiegoś powodu wersje cykają do góry :) Faktem jest, że Irrlicht jest upierdliwy pod kątem nieustannie zmieniających się interfejsów klas, no ale najwyraźniej mają 'lepsze wizje' tego jak coś powinno wyglądać.
/edit:
Między innymi dlatego nie jest poprawiany kurs Irrlichta, który jest dostępny u nas na stronie. |
|
kt1117 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-29 21:56:31 Kurczę, zbytnio nie wiem jak zmieniać. Gdzie to mogę znaleźć? |
|
DejaVu |
» 2011-05-29 22:35:05 Generalnie wystarczy umieć czytać pliki nagłówkowe klas, czyli dobrze znać język C++. Wówczas błędy kompilacji są Ci niestraszne obojętne jakiej biblioteki byś nie używał. |
|
« 1 » 2 |