podział tekstur w grze 2d
Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-01 16:54
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
podział tekstur w grze 2d » 2011-06-01 14:40:45 Witam, zacząłem robić gre 2d i mam jeden problem. Chodzi i cechy każdej kratki na mapie. Czy mam zrobić jedną klase i w niej wszystkie możliwe cechy, czy może zastosować jakieś dziedziczenie czy jak?
Jak to podzielić na drzewa, itemy, podłogi itp ? xD |
|
absflg |
» 2011-06-01 14:57:47 Odpowiem ci przewrotnie: jak chcesz. To twoja sprawa jak projektujesz własny program. |
|
DejaVu |
» 2011-06-01 15:35:58 @up: true :) |
|
SeaMonster131 |
» 2011-06-01 16:46:11 Ja tam zawsze robię tak: mam np 3 mapy (tablice 2-wymiarowe liczb) - 1 mapa odpowiedzialna jest za teren (trawa, ziemia itd), 2 mapa za wyświetlanie roślinności, a 3 mapa za obiekty. Wyświetlam w kolejności 1. mapa, na to 2. mapa, na to 3. mapa. I spisuje mi sie to b.dobrze, ale jak powiedzieli @up to od Ciebie zależy jak to rozwiążesz :) |
|
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-06-01 16:47:13 a jakieś inne rozwiązanie? Bo to że każda kratka ma wszystkie cechy jest zbyt prostackie i wgl nieefektowne. A nie mam pomysłu jak to rozegrać :D |
|
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-06-01 16:51:47 aaa kolizje sprawdzasz dla mapy 1 i 2 czy jak? |
|
SeaMonster131 |
» 2011-06-01 16:54:57 To zależy już co chcę (chcesz) osiągnąć :) |
|
« 1 » |