Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Własny język interpretowany

Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-05 22:21
Autor Wiadomość
ksanderon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Własny język interpretowany
» 2011-06-05 20:18:57
Napisałem w c++ wstępną implementacją własnego języka interpretowanego(i nie jest to jakiś tam shit wykonujący jedną funkcję jakich wiele widziałem)- wszystko działa prawie  tak jak chciałem ( została mi implementacja return i break ale bez tego da się żyć...), jednak jego wydajność pozostawia jeszcze wiele do życzenia- może ktoś podpowie, gdzie szukać optymalizacji?

Wszelkie uwagi mile widziane.

Co zaskakujące hash_map używany do trzymania zmiennych i funkcji okazuje się być całkiem wydajny...(?) a to o niego z początku najbardziej się obawiałem- gdy zaczynałem projekt.
P-33885
DejaVu
» 2011-06-05 20:34:32
Być może masz zły algorytm u podstaw np. do analizy kodu tj. do wyszukiwania słów kluczowych, porównywania tekstu itp. Generalnie szybkość aplikacji zależy przede wszystkim od doboru algorytmów o maksymalnie małej złożoności bądź pisaniu algorytmów również o małej złożoności. One stanowią masę krytyczną wpływającą na szybkość działania aplikacji, a nie jakieś sztuczki i kruczki językowe.
P-33888
michalp
» 2011-06-05 22:13:52
Twórz drzewo wykonania (np. drzewo AST) i w oparciu o niego wykonuj kod. Albo kompiluj do kodu bajtowego i interpretuj go za pomocą maszyny wirtualnej. Rozwiązanie oparte na drzewie wykonania powinno być łatwiejsze i szybsze w implementacji.
P-33893
szyx_yankez
» 2011-06-05 22:21:55
To może napisz co już masz i jak rozwiązałeś aktualne problemy, to my ewentualnie poodpowiemy Ci co poprawić/zoptymalizować.

/edit: AAA kod w paczce, nie zauważyłem...
/edit2: zapoznaj się z funkcjami klasyfikacji znaku.
P-33895
« 1 »
  Strona 1 z 1