Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wskaźniki

Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-26 19:46
Autor Wiadomość
Mrowqa
» 2011-06-21 15:27:28
WinAPI zostało napisane jeszcze przed UNICODE :P Windows to bardzo stary ( starożytny :P ) wynalazek :D

@up
WTF !?
Nie uczyłem się C, ale coś mi się zdaję, że tam były obiekty. Obiekt to przecież zwykła zmienna, nawet typu wbudowanego. ( zmienna struktury - to też obiekt. ). Jeśli chodzi o klasę - to to samo co struktura z lekkimi różnicami :P ( np. domyślny dostęp do składników czy sposób dziedziczenia ).
Chyba, że trochę źle się wysłowiłeś i przez to źle zrozumiałem Twojego posta :P ( chodziło Ci o odniesienie się braku obiektów do C, a nie WinAPI :P ?? ).

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-34392
yoogi
» 2011-06-21 17:17:21
Nie chcę mi się pisać kolejnego posta o tym samym :)
P-34409
Mrowqa
» 2011-06-21 17:25:14
Tak zbytnio nie rozumiem o co Ci chodzi, ale i tak dla mnie to nie jest istotne :P
P-34410
akwes
» 2011-06-26 17:58:45
Grębosz prawi że wszystko w C++ jest obiektem, od zmiennych wbudowanych aż po własne twory. Zakładam że w C musi być podobnie, z tego co pamiętam to
struct
 nie zostało wywalone z C++ aby zachować wsteczną zgodność z C, i w C++
struct
 rozni sie od
class
 jedynie domyślnym operatorem dostępu? Miało to pomóc w przepisywaniu kodu C na C++. Tylko w C struktury zdaje się nie dziedziczą i nie mają metod? Z uniami też chyba tak jest?

No a wskaźniki są nawet w Pascalu :P
P-34728
Mrowqa
» 2011-06-26 18:11:04
@down
sry, masz rację, źle przeczytałem :D
P-34731
akwes
» 2011-06-26 18:39:26
@up,
albo Ty nie zrozumiałeś albo ja się źle wyraziłem. Nie pytam o to, pytajniki zostawiam bo nie byłem pewien.

struktury mogą dziedziczyć, ale ja pisałem o strukturach w C w nie w C++ , w C nawet nie ma klas, wiec na pewno nie mogą między sobą dziedziczyć jeśli w ogóle mogą...
P-34732
pekfos
» 2011-06-26 19:41:55
zmiennych wbudowanych
są takie? chodzi raczej o typy.
P-34740
yoogi
» 2011-06-26 19:46:02
Jest też coś takiego jak Obiective C pod iOS :)
P-34742
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3