Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

instalacja SFML

Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-26 21:54
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
instalacja SFML
» 2011-06-25 17:49:05
Wszystko robiłem według kursu zamieszczonego na tej stronie ale podczas kompilacji wyskakuje mi błąd: nie znaleziono sfml-system-d.dll. WIe ktoś co może być nie tak ?
P-34665
Gabes
» 2011-06-25 18:53:14
W paczce z libami masz je i dodaj do projektu .

 #include <SFML/System.hpp>  :

gdy libsfml-system.a     dodaj  sfml-system.dll

 lub

gdy libsfml-system-d.a   dodaj  sfml-system-d.dll

i tak dalej.

P-34671
DejaVu
» 2011-06-25 20:06:54
Wgraj je do katalogu w którym znajduje się Twoja aplikacja.
P-34673
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-06-26 00:30:51
w SFML 1.6 w lib mam takie pliki:

sfml-audio-d
sfml-audio-s
sfml-graphics-s
sfml-graphics-d
...

Dejavu SFML mam wgrać tam gdzie zainstalowany jest visual??

Kurde sory że takie głupie pytania, ale u mnie często najprostsze rzeczy sa najtrudniejsze ;p


P.S robie wszystko dokladnie jak na tej stronie http://www.sfml-dev.org/tutorials/1.6/start-vc.php

tylko tutaj:

Copy SFML-x.y\include\SFML to the VC\include directory of your Visual Studio installation (so that you obtain VC\include\SFML)

wgralem cały folder SFML nie zawartosc

Oraz całą biblioteke SFML 1.6 mam zapisana na pulpicie

Idę spać jutro pokombinuję, może mi coś doradzicie na co liczę :)

Kurde szkoda jeden dzień w plecy ;p
P-34690
DejaVu
» 2011-06-26 04:43:25
Jak Ci się pokazuje brak pliku *.dll to znaczy, że aplikacja jest skompilowana i aplikacja *.exe nie widzi pliku *.dll. Aplikacja *.exe szuka zawsze w katalogu tym samym w którym znajduje się uruchamiany plik *.exe (chyba, że jest manifest ale tu nas ta sytuacja nie dotyczy). W skrócie: wgraj wszystkie pliki *.dll, które dostałeś razem z paczką SFML do katalogu w którym jest plik *.exe z aplikacją, którą skompilowałeś.
P-34695
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-06-26 10:03:54
Działa dzięki Dejavu, tylko to znaczy że za każdym razem kiedy będę robił nowy projekt zmuszony jestem dodawać te pliki, nie ma jakiegoś innego wyjścia? Czy szczerze mówiąc to nie jest problem :D ?
P-34697
Mrowqa
» 2011-06-26 10:28:50
Zawsze możesz je wrzucić do
<partycja systemowa>:\Windows\system32\
lub w przypadku win Vista lub win7 ( systemy 64 bit ):
<partycja systemowa>:\Windows\SysWOW64\
Tylko jakbyś chciał odpalić na innym kompie to musiałbyś skądś wziąć te biblioteki ... :P

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-34698
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-06-26 11:45:44
Za szybko się cieszyłem kiedy chcę skompilować takie coś:

C/C++
#include <SFML/Window.hpp>

int main()
{
    sf::Window oknoAplikacji;
   
   
    return 0;
}


Wyskakuje mi błąd:

1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: virtual __thiscall sf::Window::~Window(void)" (__imp_??1Window@sf@@UAE@XZ) referenced in function _main
1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: __thiscall sf::Window::Window(void)" (__imp_??0Window@sf@@QAE@XZ) referenced in function _main
1>C:\Documents and Settings\Maszyna\Moje dokumenty\Visual Studio 2008\Projects\check\Debug\check.exe : fatal error LNK1120: 2 unresolved externals
1>Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Maszyna\Moje dokumenty\Visual Studio 2008\Projects\check\check\Debug\BuildLog.htm"
1>check - 3 error(s), 0 warning(s)
P-34705
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona