Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

(C++) [SFML] pomoc przy cd -> cooldown

Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-26 20:50
Autor Wiadomość
Broxi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
(C++) [SFML] pomoc przy cd -> cooldown
» 2011-06-26 20:40:59
witam

if(m_Okno->GetInput().IsKeyDown(sf::Key::W))
{
m_hero.m_postac.Move(0,-32);
View.Move(0,-32);
}

mam taki kawałek kodu i jak wciskam w i przytrzymuje to leci milion kratek w górę a chciałbym aby leciał jedna kratkę na pól sec

sf::sleep(0.5) <--- to pausuje cały program wiec to nie jest rozwiązanie :>
P-34747
WiecznyWem
» 2011-06-26 20:43:36
C/C++
sf::Clock clock;
double timeReset;

//w pętli głównej
if( clock.GetElapsedTime() >= timeReset ) {
    clock.Reset();
    //tutaj operacje które mają się wykonywać co pół sekundy
}
P-34749
Broxi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-06-26 20:48:16
time reset = 0.5 ?? ustawić i będzie działało ?
P-34750
WiecznyWem
» 2011-06-26 20:48:55
Oj, z pośpiechu zapomniałem. Tak, tak.
P-34751
Broxi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-06-26 20:50:12
zamykam dzięki za pomoc :>
P-34752
« 1 »
  Strona 1 z 1