(C++) [SFML] pomoc przy cd -> cooldown
Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-26 20:50
Broxi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
(C++) [SFML] pomoc przy cd -> cooldown » 2011-06-26 20:40:59 witam
if(m_Okno->GetInput().IsKeyDown(sf::Key::W)) { m_hero.m_postac.Move(0,-32); View.Move(0,-32); }
mam taki kawałek kodu i jak wciskam w i przytrzymuje to leci milion kratek w górę a chciałbym aby leciał jedna kratkę na pól sec
sf::sleep(0.5) <--- to pausuje cały program wiec to nie jest rozwiązanie :> |
|
WiecznyWem |
» 2011-06-26 20:43:36 sf::Clock clock; double timeReset;
if( clock.GetElapsedTime() >= timeReset ) { clock.Reset(); } |
|
Broxi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-06-26 20:48:16 time reset = 0.5 ?? ustawić i będzie działało ? |
|
WiecznyWem |
» 2011-06-26 20:48:55 Oj, z pośpiechu zapomniałem. Tak, tak. |
|
Broxi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-06-26 20:50:12 zamykam dzięki za pomoc :> |
|
« 1 » |