SFML Kąty
Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-30 21:06
LukiPRO Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML Kąty » 2011-06-27 10:01:12 dobra poradziłem sobie z tym ale teraz inny problem Tutaj macie exe. W się chodzi myszką się skręca. (trzeba przytrzymać lewy przycisk) http://www.mediafire.com/?pu835kwoo6g3orl Co jest źle w tym że są takie zacięcia podczas skręcania? spriteLudzikUp.Move( - sin( spriteLudzikUp.GetRotation() ) *- 150 * Okno.GetFrameTime(), - cos( spriteLudzikUp.GetRotation() ) *- 150 * Okno.GetFrameTime() ); |
|
szyx_yankez |
» 2011-06-27 16:38:35 Może spróbuj tą metodą:
#include <cmath> float Angle = atan2( Player.y - Mouse.y, Player.x - Mouse.x ) * 180 / M_PI;
Jako wynik dostaniesz kąt( w stopniach) o jaki powinna obrócić sie postać.
Example
|
|
LukiPRO Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-06-30 21:06:27 w allegro trochę inaczej jest dzięki za pomoc ale już sam to zrobiłem zamiast spriteLudzikUp.Move( - sin( spriteLudzikUp.GetRotation() ) *- 150 * Okno.GetFrameTime(), - cos( spriteLudzikUp.GetRotation() ) *- 150 * Okno.GetFrameTime() ); użyłem spriteLudzikUp.Move( cos( spriteLudzikUp.GetRotation() * M_PI / 180 ) / 30, sin( spriteLudzikUp.GetRotation() * M_PI / 180 ) / - 30 ); zamykam |
|
| « 1 » |