Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Gra w karty - błędy związane z losowaniem

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-01 20:32
Autor Wiadomość
jaupl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-01 16:00:30
Dzięki, to wyjaśnia czemu nie pokazuje wszystkich sekwensów tylko te które mają samego króla . Co do drugiej sprawy :
C/C++
con.push_back( a != 5 ); //warunki
con.push_back( c < 6 );
będę w ten sposób musiał napisać każdy warunek z osobna ??
P-35102
jaupl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-01 18:36:46

ogranicz to w ten sposób że
wpisujesz 1. wartość - nie sprawdzasz
wpisujesz 2. wartość - sprawdzasz 1.
wpisujesz n. wartość - sprawdzasz do n-1
O to chodzi ?? :
C/C++
bool sprawdzanie( int * tablica, int losowana, int * tablica2, int losowana2, int ilosc )
{
    if( ilosc == 0 )
    {
        return true;
    }
    int i = 0;
    while( i < ilosc )
    {
        if( tablica[ i ] == losowana && tablica2[ i ] == losowana2 )
        {
            return false;
        }
        i++;
    }
    return true;
}
// a czy pobieranie dokładniejszego czasu, nie zmniejszyło by ilości powtórek ?? zaoszczędzając programowi potrzeby ponownego losowania ?? a tym samym zmniejszyło czas potrzebny na jego działanie ?
P-35128
pekfos
» 2011-07-01 20:32:35
@up: tak, każdy z osobna.
w tym kodzie pierwszy warunek jest nie potrzebny.
zauważ że
C/C++
while( warunek ) {
    //..
    break;
}
działa tak samo jak
C/C++
if( warunek ) {
    //..
}
P-35133
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3