Gra w karty - błędy związane z losowaniem
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-01 20:32
jaupl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-01 16:00:30 Dzięki, to wyjaśnia czemu nie pokazuje wszystkich sekwensów tylko te które mają samego króla . Co do drugiej sprawy : con.push_back( a != 5 ); con.push_back( c < 6 );
będę w ten sposób musiał napisać każdy warunek z osobna ?? |
|
jaupl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-01 18:36:46 ogranicz to w ten sposób że wpisujesz 1. wartość - nie sprawdzasz wpisujesz 2. wartość - sprawdzasz 1. wpisujesz n. wartość - sprawdzasz do n-1
|
O to chodzi ?? : bool sprawdzanie( int * tablica, int losowana, int * tablica2, int losowana2, int ilosc ) { if( ilosc == 0 ) { return true; } int i = 0; while( i < ilosc ) { if( tablica[ i ] == losowana && tablica2[ i ] == losowana2 ) { return false; } i++; } return true; }
// a czy pobieranie dokładniejszego czasu, nie zmniejszyło by ilości powtórek ?? zaoszczędzając programowi potrzeby ponownego losowania ?? a tym samym zmniejszyło czas potrzebny na jego działanie ? |
|
pekfos |
» 2011-07-01 20:32:35 @up: tak, każdy z osobna. w tym kodzie pierwszy warunek jest nie potrzebny. zauważ że while( warunek ) { break; } działa tak samo jak |
|
1 2 « 3 » |