PYTANIA ODNOŚNIE KURSU
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-13 22:48
matoł115 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
PYTANIA ODNOŚNIE KURSU » 2011-07-13 21:26:36 Witam! Mam pytanie przede wszystkim do twórcy kursu C++, aczkolwiek opinie innych programistów też są pożądane. Chcę wiedzieć, kiedy ukażą się kolejne lekcje, gdyż przerabiam teraz materiały dodatkowe. Kurs jest bardzo ładnie zrobiony ,oraz wielce pouczający lecz mam kilka zastrzeżeń:
-W lekcji "Konstruktor, destruktor i konstruktor kopiujący klasy" brakuje opisu konstruktora kopiującego.
-Także w tej lekcji brakuje opisu nowej biblioteki <iomanip>.
-Niektóre przykłady są nieco zbyt długie i skomplikowane. Mogły by być prościej skonstruowane (PRZYKŁAD POD KONSTRUKTOREM KOPIUJĄCYM).
-W materiałach dodatkowych brakuje często ćwiczeń konrtolnych.
Nie piszę tego po to by się czepiać, tylko liczę ,że w nowym kursie zostaną poprawione te błędy. Jak na razie nowe lekcje są bardzo ciekawe ,lecz trzeba długo czekać na kolejne.
Dlatego chciałbym się zapytać kiedy ukaże się lekcja 24? Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
|
|
SeaMonster131 |
» 2011-07-13 22:03:20 Z tego co wiem to dodatkowe materiały to są jeszcze ze starego kursu (i mogą występować błędy itd), a Poziom 1/2/3 to jest już nowy kurs :) Kiedy wyjdą nastepne lekcje to już niech Autor kursu sie wypowie ;) |
|
asembler |
» 2011-07-13 22:35:56 Sądzę że materiały zamieszczone na portalu, są dość obszerne i jeśli komuś będzie zależało, żeby nauczyć się C++ to z pewnością będą wystarczające, co nie oznacza jednak że portal miałby się nie rozwijać :) |
|
DejaVu |
» 2011-07-13 22:48:15 Yh... w sumie napisałem 3/4 rozdziału 24 ale nie podoba mi się on i pewnie 90% treści wywalę do kosza po czym napiszę ją od nowa. Planowałem pod koniec obecnych wakacji klepnąć kilka nowych rozdziałów i będę się tego scenariusza trzymał. Nie chodzi w końcu o ilość, ale o jakość. Dlatego rozdziały wolno się ukazują. Jeżeli skończyłeś przerabiać materiały z kursu to proponuję Ci zakupić książkę. Podstawy znasz, które zazwyczaj najtrudniej zrozumieć. |
|
« 1 » |