Kilka pytań dotyczących biblioteki Audiere
Ostatnio zmodyfikowano 2008-12-09 18:15
Turbo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Kilka pytań dotyczących biblioteki Audiere » 2008-12-09 17:48:03 Kilka pytań dotyczących biblioteki Audiere 1. Czy można jej używać wraz z WinApi 2. Która mam pobrać dla WINDOWS ?
audiere-1.9.4-devel-doxygen.chm audiere-1.9.4-devel-doxygen.tar.bz2 audiere-1.9.4-devel-doxygen.zip audiere-1.9.4-src.tar.bz2 audiere-1.9.4.tar.gz audiere-1.9.4-users-doxygen.chm audiere-1.9.4-users-doxygen.tar.bz2 audiere-1.9.4-users-doxygen.zip audiere-1.9.4-win32.zip |
|
DeBugger |
» 2008-12-09 18:31:36 Możesz ją używać wszędzie.
Próbowałem jako zamiennik dźwięku w allegro, działała. |
|
Turbo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem » 2008-12-10 19:35:07 Witam Zacząłem pisać odtwarzacz mp3 w WinApi z wykorzystaniem biblioteki Audiere I mam takie pytanie jak zmienić odtwarzaną piosenkę podczas działania programu ?? |
|
DejaVu |
» 2008-12-10 19:49:06 1. Zatrzymać obecnie odtwarzaną 2. Zwolnić zasoby starej piosenki 3. Załadować nową piosenkę 4. Odtworzyć nową piosenkę |
|
Turbo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-12-10 20:28:10 Dzięki Jeszcze jedno Jak zwolnić zasoby starej piosenki ? |
|
DejaVu |
» 2008-12-10 20:50:47 Jak dasz link do dokumentacji to poszukam. |
|
Turbo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-12-10 20:53:20 |
|
DejaVu |
» 2008-12-11 02:41:34 Z tego co się zorientowałem to: 1) Cała biblioteka jest zorientowana obiektowo 2) Na pierwszy rzut oka nie widać metody, którą można zwolnić zasoby 3) Skoro biblioteka jest zorientowana obiektowo i jest prawidłowo stworzona, to zasoby zostaną zwolnione automatycznie przez destruktor klasy. Fragment dokumentacji: http://audiere.sourceforge.net/audiere-1.9.4-users-doxygen/classaudiere_1_1OutputStream.htmlDestruktor klasy zostanie wywołany automatycznie w chwili, gdy klasa przestanie istnieć. Przykładowo: class CKlasa { }; int main() { { CKlasa zmienna1; CKlasa * zmienna2 = new CKlasa(); } return 0; }
|
|
« 1 » 2 |