[Winsock, C++] Odebrany tekst to chińskie znaczki
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-16 12:14
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Winsock, C++] Odebrany tekst to chińskie znaczki » 2011-07-16 11:32:18 Zacząłem się powoli uczyć winsocka no i jakoś to powoli mi idzie.. Napisałem sobie serwer i klienta, serwer wysyła ciągle wiadomość do klienta a klient ją odbiera. Po naciśnięciu spacji powinna się wyświetlić ta wiadomość, lecz niestety zamiast niej są jakieś "chińskie znaczki".
while( 1 ) { iAddrSize = sizeof( client ); sClient = accept( sListen,( sockaddr * ) & client, & iAddrSize ); cout << "\n----------------------\nUzytkownik polaczony: " << inet_ntoa( client.sin_addr ) << ":" << ntohs( client.sin_port ) << endl; char * wyslij = "x: 100; y: 200;"; send( sClient, wyslij, 1000, 0 ); closesocket( sClient ); }
while( 1 ) { char * pozycja; recv( sClient, pozycja, 1000, 0 ); if( GetAsyncKeyState( VK_SPACE ) && !klik ) { cout << endl << pozycja << endl; klik = true; } if( !GetAsyncKeyState( VK_SPACE ) && klik ) klik = false; if( GetAsyncKeyState( VK_ESCAPE ) ) break; }
Dlaczego pojawiają mi się te chińskie znaczki zamiast wiadomości? |
|
malan |
» 2011-07-16 12:07:00 char * pozycja; ? :) Podejrzanie mi to wygląda... |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-16 12:14:07 A dzięki @malan hehe :) Dałem: char pozycja[ 1000 ]; recv( sClient, pozycja, 1000, 0 ); i działa :) |
|
« 1 » |