Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Jak oprogramować krwiożerczych i bezdusznych wrogów?

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-21 18:01
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2011-07-21 15:59:50
Tak, ale można prościej:
C/C++
Monster bla[ 100 ];
Albo jeszcze lepiej to:
C/C++
std::vector < Monster > potworki;
Wówczas możesz sobie dodawać potworki do woli.
P-36467
m4tx
» 2011-07-21 16:02:23
Tak, można sobie dodawać potworki do woli, ale trzeba pamiętać o wykorzystaniu pamięci :) Vector bowiem, gdy brakuje mu RAMu, powiększa się dwukrotnie, więc nawet jakbyś miał 101 potworów to będą one ważyć w pamięci tyle co 200... Są na szczęście funkcje do ustalania rozmiaru vectora, ale trzeba o tym pamiętać.
P-36469
DejaVu
» 2011-07-21 16:03:57
Raczej bym się tym nie przejmował :)
P-36471
akwes
» 2011-07-21 16:04:22
Zaraz? Gdy brakuje mu RAM-u, to zabiera go jeszcze więcej :P ?
P-36472
m4tx
» 2011-07-21 16:06:20
A, kurde. Źle się wyraziłem :P Chodziło mi o to, że gdy masz te 100 potworów i vector ma wielkość 100 elementów, to gdy dodasz 101 potwora, vector powiększa się dwukrotnie :P
P-36474
akwes
» 2011-07-21 16:09:20
No to i tak lepiej niż przy zwykłej tablicy :P Tu i tu trzeba się pilnować, ale przy zwykłej tablicy skutki mogą być opłakane przy przekroczeniu rozmiaru :D
P-36477
malan
» 2011-07-21 16:09:27
Post usunięty.
Zapomniałem przeczytać drugą stronę xD
P-36478
m4tx
» 2011-07-21 16:23:17
Wtf, kto dał taką nazwę tematu? :D

[SFML, C++] Jak oprogramować krwiożerczych i bezdusznych wrogów?

/by Dejavu: patrz pierwszy post ;p
P-36481
1 « 2 » 3 4
Poprzednia strona Strona 2 z 4 Następna strona