[SFML, C++] Jak oprogramować krwiożerczych i bezdusznych wrogów?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-21 18:01
DejaVu |
» 2011-07-21 15:59:50 Tak, ale można prościej:
Albo jeszcze lepiej to:
std::vector < Monster > potworki;
Wówczas możesz sobie dodawać potworki do woli.
|
|
m4tx |
» 2011-07-21 16:02:23 Tak, można sobie dodawać potworki do woli, ale trzeba pamiętać o wykorzystaniu pamięci :) Vector bowiem, gdy brakuje mu RAMu, powiększa się dwukrotnie, więc nawet jakbyś miał 101 potworów to będą one ważyć w pamięci tyle co 200... Są na szczęście funkcje do ustalania rozmiaru vectora, ale trzeba o tym pamiętać. |
|
DejaVu |
» 2011-07-21 16:03:57 Raczej bym się tym nie przejmował :) |
|
akwes |
» 2011-07-21 16:04:22 Zaraz? Gdy brakuje mu RAM-u, to zabiera go jeszcze więcej :P ? |
|
m4tx |
» 2011-07-21 16:06:20 A, kurde. Źle się wyraziłem :P Chodziło mi o to, że gdy masz te 100 potworów i vector ma wielkość 100 elementów, to gdy dodasz 101 potwora, vector powiększa się dwukrotnie :P |
|
akwes |
» 2011-07-21 16:09:20 No to i tak lepiej niż przy zwykłej tablicy :P Tu i tu trzeba się pilnować, ale przy zwykłej tablicy skutki mogą być opłakane przy przekroczeniu rozmiaru :D
|
|
malan |
» 2011-07-21 16:09:27 Post usunięty. Zapomniałem przeczytać drugą stronę xD |
|
m4tx |
» 2011-07-21 16:23:17 Wtf, kto dał taką nazwę tematu? :D
[SFML, C++] Jak oprogramować krwiożerczych i bezdusznych wrogów? |
/by Dejavu: patrz pierwszy post ;p |
|
1 « 2 » 3 4 |