Czy wielkość klasy ma znaczenie?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-31 03:26
skax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-30 21:10:12 akwes moglbys Twoj pomysl zaprezentowac? |
|
akwes |
» 2011-07-31 03:26:25 Nie chce mi się pisać całego przykładu poprawnie wiec wystarczy może opis słowny, który z racji pisania z palca może nie kompilować się :P Podam mniej więcej zasadę działania, bo pisania kodu by było dużo, żeby to miało sens. class Stocznia { public: SzablonStatku1 * Szablon; void Make(); };
void Stocznia::Make() { new Statek( Szablon ) }
Bohater->HP -= Szablon->atak;
Statek do wszystkich niezmiennych pól szablonu, ma dostęp przez wskaźnik na swój szablon, który otrzymuje w konstruktorze i przechowuje w klasie. Wskaźnik waży naprawdę mało więc się opłaca. Wskaźnik przesyła stocznia. U mnie w grze są czary, każdy czar produkuje efekt. Tak jakbyś miał magiczną Runę, która wysyła czary. Czar niewiele wie o sobie, ale jest powiązany z Runą i to ona mówi ile DMG czy jaka prędkość. |
|
1 2 3 « 4 » |