unikatowy argument funkcji
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-25 16:39
waxx |
» 2011-07-25 14:28:23 W sumie to nie wiem jak te twoje move wyglada i jak je wywolujesz. Normalnie to bym napisal funkcje MoveTo(sf::Vector2f target) i pozniej juz obiekt sam w swojej petli by tam sobie podozal na swoj wlasny sposob. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-25 14:29:44 właśnie to nie jest move(1,1) i cały czas o tyle samo tylko co chwile wartości x i y się zmieniają
P.S Mam klasę która przechowuje informacje na temat 61 obiektów i myślałem aby utworzyć drugą która by sterowała tymi 61 obiektami. Dobre wyjście czy nie bardzo ? |
|
waxx |
» 2011-07-25 14:31:23 Ah no ok, to w sumie moze tak byc. Swoja droga, co to za projekt? |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-25 14:32:45 Robię coś ala Warblade |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-25 15:11:13 Aha jeszcze jedno czy jeżeli w klasie znajduje się ponad 50 zmiennych to to świadczy o złym programowaniu ;p? |
|
akwes |
» 2011-07-25 15:13:46 Jeżeli daną klasę charakteryzuje 50 danych, to innej opcji nie ma.
Chyba że jest to za duża ilość przełączników, tekstur, obiekty ciężkie, czy obiekty które są takie same we wszystkich obiektach tej klasy i są zmiennymi automatycznymi a mogłyby być wskaźnikami. (np. class Przeciwnik, która jest np. 50 razy robiona, nie powinna mieć obiektu z atlasem grafik, tylko wskaźnik do niego)
// rzuć jakiegoś screena do gyr swojej :P |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-25 15:17:41 Na razie robię jak by to mogło wyglądać prowizorycznie potem wstawię porządną grafikę jak chesz to moge kawałek nagrać i wrzucić to np na youtuba ;p |
|
akwes |
» 2011-07-25 16:17:02 Chętnie :)
// Tak czytam co chcesz zrobić i
zmienne statyczne są dla takie same dla wszystkich obiektów klasy. Więc jak je przesuniesz, to przesuniesz WSZYSTKIE obiekty tej klasy. |
|
1 « 2 » 3 |