[SDL] SDL_BlitSurface a dostęp do pól prywatnych obiektów.
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-27 00:12
kamillo121 |
» 2011-07-26 14:37:30 Nie wiem czemu ale dużo osób myśli, że jak mu wyskoczy jakiś błąd to od razu musi lecieć z tym na forum. Takim sposobem odbieracie sobie przyjemność z nauki debugowania, ale do rzeczy. Pole: s_Desktop W konstruktorze klasy CGame wczytujesz do tego pola jakąś bitmapę, a w metodzie StartGame(tej samej klasy żeby było ciekawiej) tworzysz na tym polu powierzchnie ekranową. Jak się uporasz z tym to warto jeszcze powierzchnię ekranową flipować w pętli głównej co by okienko się aktualizowało. |
|
wizardus Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-27 00:12:12 W C++ programuję od 2 lat. s_Desktop zmienione niestety nic to nie dało. Wrzuce cały projekt i podam link.
----------------------------------------
Ok, napisałem wszystko od początku. Problem tkwił w konstruktorze klasy prawdopodobnie, ponieważ teraz już wszystko działa :)
Pozdrawiam! |
|
1 « 2 » |