Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL] SDL_BlitSurface a dostęp do pól prywatnych obiektów.

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-27 00:12
Autor Wiadomość
kamillo121
» 2011-07-26 14:37:30
Nie wiem czemu ale dużo osób myśli, że jak mu wyskoczy jakiś błąd to od razu musi lecieć z tym na forum. Takim sposobem odbieracie sobie przyjemność z nauki debugowania, ale do rzeczy.
Pole: s_Desktop
W konstruktorze klasy CGame wczytujesz do tego pola jakąś bitmapę, a w metodzie StartGame(tej samej klasy żeby było ciekawiej) tworzysz na tym polu powierzchnie ekranową.
Jak się uporasz z tym to warto jeszcze powierzchnię ekranową flipować w pętli głównej co by okienko się aktualizowało.
P-37097
wizardus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-27 00:12:12
W C++ programuję od 2 lat. s_Desktop zmienione niestety nic to nie dało. Wrzuce cały projekt i podam link.

----------------------------------------

Ok, napisałem wszystko od początku. Problem tkwił w konstruktorze klasy prawdopodobnie, ponieważ teraz już wszystko działa :)

Pozdrawiam!
P-37212
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2