[SFML, C++] Wyświetlanie zmiennej typu int
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-27 20:45
Fletcher Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, C++] Wyświetlanie zmiennej typu int » 2011-07-27 18:17:00 sf::String tekst; int i = 0; (...)
i++; tekst.SetText( str ); Window.Draw( Hello ); Window.Display();
Kiedy chce wyświetlić zmienną i (już po konwersji) napis nie jest zastępowany tylko pojawia się obok starego i tak w kółko. |
|
m4tx |
» 2011-07-27 18:23:57 Pokaż więcej kodu. |
|
DejaVu |
» 2011-07-27 18:35:56 Ustawiaj przed wypisaniem tekstu jego pozycję. |
|
Fletcher Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-27 20:11:56
#include <SFML/Graphics.hpp> #include <sstream>
int main() { sf::RenderWindow App( sf::VideoMode( 800, 600 ), "SFML Fonts" ); int a = 1; sf::String Hello; Hello.SetColor( sf::Color( 0, 128, 128 ) ); Hello.SetPosition( 100.f, 100.f ); Hello.SetRotation( 15.f ); Hello.SetSize( 14.f ); sf::String Bonjour( "Salut !\nComment ça va ?", sf::Font::GetDefaultFont(), 30.f ); Bonjour.SetColor( sf::Color( 200, 128, 0 ) ); Bonjour.SetPosition( 200.f, 300.f ); std::ostringstream ss; while( App.IsOpened() ) { sf::Event Event; while( App.GetEvent( Event ) ) { if( Event.Type == sf::Event::Closed ) App.Close(); } Bonjour.Rotate( App.GetFrameTime() * 100.f ); App.Clear(); a++; Hello.SetPosition( 50, 50 ); ss << a; std::string tekst = ss.str(); Hello.SetText( tekst ); App.Draw( Hello ); App.Draw( Bonjour ); App.Display(); } return EXIT_SUCCESS; }
Cały kod pobrany z poradnika sfml i delikatnie przerobiony. |
|
akwes |
» 2011-07-27 20:27:48 Dopisuje "a" do strumienia albo to daj w pętli while zamiast przed nią albo czyść strumieć, albo zrezygnuj ze strumienia. |
|
Fletcher Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-27 20:45:54 Dzięki działa. |
|
« 1 » |