Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Photoshop

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-16 17:27
Autor Wiadomość
Dark
» 2011-08-04 16:12:22
Moim zdaniem nie trzeba mieć dużego talentu do rysowania aby robić grafikę w photoshopie wystarczy mieć tablet i trochę wyobraźni :)
P-38159
JarekKatowice
» 2011-08-04 17:24:41
A ja wam powiem cos przewrotnego i pewnie sie zdziwicie. Nie masz talentu do rysowania to nie trac czasu na rysowanie.... olej photoshopa  i gimpa a wez sie za .... BLENDERA!!!!!!!
A teraz wyjasnie dlaczego:
Ja byle w identycznej sytuacji. Jestm calkowicie pozbawiony zdolnosci platycznych w przedszkolu moglem zostac w zerowce bo kolka rowno nie narysowalem :)) powaznie. Wiem jednak z doswiadczenia ze praca mozna osiagnac duzo i poprawic wiele swoich slabosci choc  trzeba wiedziec, ze dojdzie sie tak do pewnego poziomu nawet dosc dobrego ale nie przeskoczy sie pewnej granicy bez talentu.
Ja wlasnie postanowilem poprawic sie w rysowaniu tab by go gier 2d robic sobie postacie, budynki itd. Czytalem kursy o rysowaniu , wykonywalem cwiczenia. I rzeczywiscie sam bylem zaskoczony efektami.
Jednak pozniej poznalem blender i zrozumialem ze jest sposob na to by robic sobie grafike i choc sie nie ma talentu miec naprawde dobre rezultaty ktore nigdy nie osiagne cwiczeniami rysunku.
W blenderze jak posiadasz tyklko zdjecia postaci, budynkow w roznych rzutach I OPANUJESZ TEKSTUROWANIE to jestes w stanie wymodelowac sobie odrazu 3d rysunki i NASTEPNIE  PO ZRENDEROWANIU DO PLIKU,  INNYM PROGRAMEM PODZIELIC RENDER NA KLATKI i masz odrazu animacje postaci pod jakim chcesz katem!! Rysujac na tablecie czy o zgrozo myszka np animacje postaci czy ruchu powiewanych drzew  przenigdy nie osiagniesz takich rezultatow jak wymodelowanie w Blenderze.
Oczywiscie  ktos powie ze ze programy 3d sa skomplikowane w obsludze.
Zgadzam sie. Trzy miesiace (co dziennnie minimum 2h) zajelo mi by nauczyc sie wymodelowac postac, dac jej teksture i zrobic prosta animacje i render. Potem modelowalem co kolwiek: buty, parasol, kibel. Rysujac dwa lata bylo by za malo zeby osiagnac zblizony rezultat. Tekstur w necie jest od cholery a po za tym mozna samemu  sobie tekstury przygotowac, tutoriali do blendera oraz filmikow typu How do (cos tam) jeszcze wiecej.
Rzecz jasna do wspanialych grafik 3d trzeba miec talent ale my mowimy o amatorskich grach i o sensownym czasie nauki tworzenia sobie jakichkolwiek przedmiotow, ktore wygladaly by calkiem ladnie.
pozdr
P-38170
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-14 22:24:12
Dzięki stary za tego posta :DDD A czy korzystałeś z jakiś tutoriali czy sam się uczyłeś metodą prób i błędów ?

A i jeszcze jedno czy w blenderze można zrobić fajne efekty specjalne ?
P-39162
m4tx
» 2011-08-15 10:03:03
metodą prób i błędów ?
Z tym raczej byłoby ciężko... Blender jest tak rozbudowanym programem, że bez tutoriali czy pomocy nie da rady.

A i jeszcze jedno czy w blenderze można zrobić fajne efekty specjalne ?
W Blenderze można zrobić wszystko, trzeba tylko umieć :)
P-39175
SeaMonster131
» 2011-08-15 10:07:38
P-39177
szyx_yankez
» 2011-08-15 10:16:54
A i jeszcze jedno czy w blenderze można zrobić fajne efekty specjalne ?
Można, jednak jak wiadomo potrzeba umiejętności i doświadczenia.

P-39178
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-15 16:37:47
@SeaMonster131 Wow Amazing :)
P-39197
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-15 21:50:49
Dacie mi linka z jakimś dobry tutorialem do blendera, najlepiej od podstaw krok po kroku :D
P-39209
1 2 3 « 4 » 5
Poprzednia strona Strona 4 z 5 Następna strona