Photoshop
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-16 17:27
Dark |
» 2011-08-04 16:12:22 Moim zdaniem nie trzeba mieć dużego talentu do rysowania aby robić grafikę w photoshopie wystarczy mieć tablet i trochę wyobraźni :) |
|
JarekKatowice |
» 2011-08-04 17:24:41 A ja wam powiem cos przewrotnego i pewnie sie zdziwicie. Nie masz talentu do rysowania to nie trac czasu na rysowanie.... olej photoshopa i gimpa a wez sie za .... BLENDERA!!!!!!!
A teraz wyjasnie dlaczego:
Ja byle w identycznej sytuacji. Jestm calkowicie pozbawiony zdolnosci platycznych w przedszkolu moglem zostac w zerowce bo kolka rowno nie narysowalem :)) powaznie. Wiem jednak z doswiadczenia ze praca mozna osiagnac duzo i poprawic wiele swoich slabosci choc trzeba wiedziec, ze dojdzie sie tak do pewnego poziomu nawet dosc dobrego ale nie przeskoczy sie pewnej granicy bez talentu.
Ja wlasnie postanowilem poprawic sie w rysowaniu tab by go gier 2d robic sobie postacie, budynki itd. Czytalem kursy o rysowaniu , wykonywalem cwiczenia. I rzeczywiscie sam bylem zaskoczony efektami.
Jednak pozniej poznalem blender i zrozumialem ze jest sposob na to by robic sobie grafike i choc sie nie ma talentu miec naprawde dobre rezultaty ktore nigdy nie osiagne cwiczeniami rysunku.
W blenderze jak posiadasz tyklko zdjecia postaci, budynkow w roznych rzutach I OPANUJESZ TEKSTUROWANIE to jestes w stanie wymodelowac sobie odrazu 3d rysunki i NASTEPNIE PO ZRENDEROWANIU DO PLIKU, INNYM PROGRAMEM PODZIELIC RENDER NA KLATKI i masz odrazu animacje postaci pod jakim chcesz katem!! Rysujac na tablecie czy o zgrozo myszka np animacje postaci czy ruchu powiewanych drzew przenigdy nie osiagniesz takich rezultatow jak wymodelowanie w Blenderze.
Oczywiscie ktos powie ze ze programy 3d sa skomplikowane w obsludze.
Zgadzam sie. Trzy miesiace (co dziennnie minimum 2h) zajelo mi by nauczyc sie wymodelowac postac, dac jej teksture i zrobic prosta animacje i render. Potem modelowalem co kolwiek: buty, parasol, kibel. Rysujac dwa lata bylo by za malo zeby osiagnac zblizony rezultat. Tekstur w necie jest od cholery a po za tym mozna samemu sobie tekstury przygotowac, tutoriali do blendera oraz filmikow typu How do (cos tam) jeszcze wiecej.
Rzecz jasna do wspanialych grafik 3d trzeba miec talent ale my mowimy o amatorskich grach i o sensownym czasie nauki tworzenia sobie jakichkolwiek przedmiotow, ktore wygladaly by calkiem ladnie.
pozdr |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-14 22:24:12 Dzięki stary za tego posta :DDD A czy korzystałeś z jakiś tutoriali czy sam się uczyłeś metodą prób i błędów ?
A i jeszcze jedno czy w blenderze można zrobić fajne efekty specjalne ? |
|
m4tx |
» 2011-08-15 10:03:03 Z tym raczej byłoby ciężko... Blender jest tak rozbudowanym programem, że bez tutoriali czy pomocy nie da rady. A i jeszcze jedno czy w blenderze można zrobić fajne efekty specjalne ? |
W Blenderze można zrobić wszystko, trzeba tylko umieć :) |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-15 10:07:38 |
|
szyx_yankez |
» 2011-08-15 10:16:54 A i jeszcze jedno czy w blenderze można zrobić fajne efekty specjalne ? |
Można, jednak jak wiadomo potrzeba umiejętności i doświadczenia.
|
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-15 16:37:47 @SeaMonster131 Wow Amazing :) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-15 21:50:49 Dacie mi linka z jakimś dobry tutorialem do blendera, najlepiej od podstaw krok po kroku :D |
|
1 2 3 « 4 » 5 |