Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML - narzędzie do odczytywania FPS'a

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-02 19:50
Autor Wiadomość
Dawidsoni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-02 10:45:56
Wiem, że kochasz GTK+, bo napisałeś o tym nawet kurs jak dobrze pamiętam. Jednak, ja znam już SFML i to raczej jedyny program, który robię z użyciem tej biblioteki. Po prostu potrzebuję uniwersalnego edytora do gier 2D.
P-37895
m4tx
» 2011-08-02 10:52:41
Co rozumiesz pod pojęciem "uniwersalny edytor"?
P-37896
SeaMonster131
» 2011-08-02 11:10:12
@up: pewnie to, że można samemu dodawać własne "kafelki" do mapy itp.
A poza tym, po co Ci wyświetlanie FPS w edytorze? Pomijając już to, że masz zrobione timery (no i chyba w ten sposób wiesz jaki masz FPS? Czy sie myle...? ).
P-37898
Dawidsoni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-02 11:22:23
Po to, żeby wiedzieć, jakie czynności i o ile zwiększają jego wydajność.

Nom, chcę wczytywać własne kafelki, i jeszcze kilka innych rzeczy zrobić...

P-37901
m4tx
» 2011-08-02 12:14:14
Wciąż nie widzę związku między używaniem GTK+ a tym, że edytor stanie się nieuniwersalny...
P-37909
Thud
» 2011-08-02 13:01:05
Moim zdaniem wxWIDGETS będzie lepsze. Interfejs stanie się dla każdego OS'a/nakładki graficznej dokładnie taki jak ma być.
P-37913
Dawidsoni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-02 19:50:36
Nie chodzi o to mt4x. Chodzi o to, że chcę pisać gry, i nie będę się uczył narazie GTK+ po to, żeby napisać 1 program. Jak będę pisał programy to z chęcią przeczytam twój kurs:)
P-37952
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2