SFML - narzędzie do odczytywania FPS'a
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-02 19:50
Dawidsoni Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-02 10:45:56 Wiem, że kochasz GTK+, bo napisałeś o tym nawet kurs jak dobrze pamiętam. Jednak, ja znam już SFML i to raczej jedyny program, który robię z użyciem tej biblioteki. Po prostu potrzebuję uniwersalnego edytora do gier 2D. |
|
m4tx |
» 2011-08-02 10:52:41 Co rozumiesz pod pojęciem "uniwersalny edytor"? |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-02 11:10:12 @up: pewnie to, że można samemu dodawać własne "kafelki" do mapy itp. A poza tym, po co Ci wyświetlanie FPS w edytorze? Pomijając już to, że masz zrobione timery (no i chyba w ten sposób wiesz jaki masz FPS? Czy sie myle...? ). |
|
Dawidsoni Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-02 11:22:23 Po to, żeby wiedzieć, jakie czynności i o ile zwiększają jego wydajność.
Nom, chcę wczytywać własne kafelki, i jeszcze kilka innych rzeczy zrobić...
|
|
m4tx |
» 2011-08-02 12:14:14 Wciąż nie widzę związku między używaniem GTK+ a tym, że edytor stanie się nieuniwersalny... |
|
Thud |
» 2011-08-02 13:01:05 Moim zdaniem wxWIDGETS będzie lepsze. Interfejs stanie się dla każdego OS'a/nakładki graficznej dokładnie taki jak ma być. |
|
Dawidsoni Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-02 19:50:36 Nie chodzi o to mt4x. Chodzi o to, że chcę pisać gry, i nie będę się uczył narazie GTK+ po to, żeby napisać 1 program. Jak będę pisał programy to z chęcią przeczytam twój kurs:) |
|
1 « 2 » |