[SFML, C++] Wczytywanie i zapisywanie plików
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-04 14:47
malan |
» 2011-08-03 13:18:05 Jaki to błąd? |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 13:25:25 Ten sam co wcześniej:
Unhandled exception at 0x69ff112e (msvcp100.dll) in Project A.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x00366000. |
|
malan |
» 2011-08-03 13:30:34 sf::Image image; if( !image.LoadFromFile( "ludek.png" ) ) return 1; |
|
DejaVu |
» 2011-08-03 13:30:54 Czy aby na pewno używasz właściwych bibliotek SDML do używanego przez Ciebie kompilatora? |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 13:39:16 wykrzacza mi już przy linijce, gdy chce wczytać plik to nie może ale debugger nie wyrzuca warningów ani nic
if( !image.LoadFromFile( "ludek.png" ) )
mam dodane biblioteki
sfml-system.lib
sfml-audio.lib
sfml-graphics.lib
sfml-network.lib
sfml-window.lib
tutaj link z zrzutu ekranu
http://imageshack.us/photo/my-images/829 /przechwytywanieqr.png/ |
|
DejaVu |
» 2011-08-03 14:44:28 |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 14:52:47 Wyrzuca warningi i dalej w konsoli te dziwne znaczki
1>------ Build started: Project: Project_B, Configuration: Debug Win32 ------
1> main_b.cpp
visual studio 2010\projects\project_b\project_b\main_b.cpp(27): warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
visual studio 2010\projects\project_b\project_b\main_b.cpp(30): warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
visual studio 2010\projects\project_b\project_b\main_b.cpp(33): warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
visual studio 2010\projects\project_b\project_b\main_b.cpp(36): warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
przy tym kodzie
#include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/Window.hpp>
int main() { sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); sf::Image obrazek; obrazek.LoadFromFile( "ludek.png" ); sf::Sprite naszSprajt; naszSprajt.SetImage( obrazek ); naszSprajt.SetPosition( 400, 300 ); naszSprajt.SetScale( 5, 5 ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed ) oknoAplikacji.Close(); } const sf::Input & sterowanie = oknoAplikacji.GetInput(); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Left ) ) naszSprajt.Move( - 0.2, 0 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Right ) ) naszSprajt.Move( + 0.2, 0 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Up ) ) naszSprajt.Move(( double ) 0,( double ) - 0.2 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Down ) ) naszSprajt.Move(( double ) 0,( double ) + 0.2 ); oknoAplikacji.Clear( sf::Color( 255, 0, 0 ) ); oknoAplikacji.Draw( naszSprajt ); oknoAplikacji.Display(); } return 0; } |
|
malan |
» 2011-08-03 14:57:59 Może run-time nie taki? |
|
1 « 2 » 3 4 |