Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Grawitacja

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-08 17:21
Autor Wiadomość
SeaMonster131
» 2011-08-07 21:49:06
C/C++
if( !obiekt.kolizja() )
{
    obiekt.szybkosc_spadania++;
   
    obiekt.y += obiekt.szybkosc_spadania;
}

:)
P-38366
Dragonit
» 2011-08-07 22:07:05
@Up: SeaMonster131, dobrze, ale obiekt wiecznie się rozpędzać nie będzie więc jeszcze potrzebuje 1 zmniennej, z maksymalną szybkością opadania.
P-38367
SeaMonster131
» 2011-08-07 22:19:48
No dobrze, ale ja napisałem tylko taki przykład dla @Dark'a, on sobie już go może zmodyfikować jak tam bd chciał...
P-38368
Dragonit
» 2011-08-07 22:35:10
No w sumie dużo to tam pozmieniać nie musi. Jeszcze musi wziąść pod uwagę warunki pogodowe :) no i czy obiekt porusza się w prózni, bo tam grawitacji nie ma hah
P-38373
DejaVu
» 2011-08-07 22:48:10
W grach nie odzwierciedla się idealnie świata rzeczywistego - stosuje się przybliżone rozwiązania, które są satysfakcjonujące. W przeciwnym wypadku w ruch musiałyby pójść całki w celu wyprowadzenia odpowiedniego wzoru chociażby na prędkość spadającego obiektu na który działają siły oporu.
P-38378
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-07 23:00:26
Mam już prostą funkcję sprawdzania kolizji, tylko nie wiem jak zrobić bym nie musiał dla wszystkich przedmiotów robić oddzielnych przypisań każdego z boków.

<< Chyba za dużo tam chaosu >>
P-38381
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-08 13:47:12
Co do próżni to trzeba wyróżnić jeszcze stan fałszywej próżni, można też rozłożyć to na 10-11 wymiarów zgodnie z teorią superstrun
P-38386
Dragonit
» 2011-08-08 14:12:56
Mówisz o czarnych dziurach? hmm nie mieszajmy koledze bo nic nie napisze bo sie załamie :)
P-38389
1 « 2 » 3 4
Poprzednia strona Strona 2 z 4 Następna strona