[SFML, C++] Grawitacja
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-08 17:21
SeaMonster131 |
» 2011-08-07 21:49:06 if( !obiekt.kolizja() ) { obiekt.szybkosc_spadania++; obiekt.y += obiekt.szybkosc_spadania; } :) |
|
Dragonit |
» 2011-08-07 22:07:05 @Up: SeaMonster131, dobrze, ale obiekt wiecznie się rozpędzać nie będzie więc jeszcze potrzebuje 1 zmniennej, z maksymalną szybkością opadania. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-07 22:19:48 No dobrze, ale ja napisałem tylko taki przykład dla @Dark'a, on sobie już go może zmodyfikować jak tam bd chciał... |
|
Dragonit |
» 2011-08-07 22:35:10 No w sumie dużo to tam pozmieniać nie musi. Jeszcze musi wziąść pod uwagę warunki pogodowe :) no i czy obiekt porusza się w prózni, bo tam grawitacji nie ma hah |
|
DejaVu |
» 2011-08-07 22:48:10 W grach nie odzwierciedla się idealnie świata rzeczywistego - stosuje się przybliżone rozwiązania, które są satysfakcjonujące. W przeciwnym wypadku w ruch musiałyby pójść całki w celu wyprowadzenia odpowiedniego wzoru chociażby na prędkość spadającego obiektu na który działają siły oporu. |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-07 23:00:26 Mam już prostą funkcję sprawdzania kolizji, tylko nie wiem jak zrobić bym nie musiał dla wszystkich przedmiotów robić oddzielnych przypisań każdego z boków.
<< Chyba za dużo tam chaosu >> |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-08 13:47:12 Co do próżni to trzeba wyróżnić jeszcze stan fałszywej próżni, można też rozłożyć to na 10-11 wymiarów zgodnie z teorią superstrun |
|
Dragonit |
» 2011-08-08 14:12:56 Mówisz o czarnych dziurach? hmm nie mieszajmy koledze bo nic nie napisze bo sie załamie :) |
|
1 « 2 » 3 4 |