[SFML, C++] Błąd: "undefined reference to `(...)`"
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-12 13:41
DejaVu |
» 2011-08-10 13:24:28 |
|
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-10 13:28:54 Dobra, od początku, reinstaluje CodeBlocks, i zaczne od początku wszystko. |
|
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-10 14:26:27 I dupa, znowu to samo, 4 błędy, jak na początku...
|
|
Dark |
» 2011-08-10 14:38:07 w Visualu bym ci powiedział co się robi ale w CB nie |
|
DejaVu |
» 2011-08-10 14:48:48 Dałem Ci 3 tematy w których masz napisane biblioteki, które należy zlinkować. |
|
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-10 14:54:16 Dobra, odpuśćcie sobie narazie... Zainstalowałem z powodzeniem SDK, tutaj się pobawię, aż mi nerwy na tamtą przejdą :] |
|
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-11 15:21:55 Dobra, zainstalowałem te biblioteki, nie wiem czy pomyślnie, ocenicie...
Kompiluję klasę Clock ze strony SFML, przy uruchamianiu zwraca mi taki błąd:
Biblioteki które wpisałem:
i:
Oceńcie sami, ja już nie wiem...
Przy błędzie pisze że nie ma pliku, muszę jakiś plik skopiować do folderu projektu, ale nie mam pojęcia gdzie jest ten plik *.dll -.- |
|
Dark |
» 2011-08-11 15:29:15 dllki to kopiujesz z folderu sfml jak go ściągałeś dokładnie to
sfml-system.dll
sfml-window.dll
sfml-audio.dll
sfml-graphics.dll
sfml-main.dll
sfml-network.dll
a jak ustawiłeś też liby dla debuggera (te na przyklad sfml-system-d.lib) to dodaj też do folderu projektu
sfml-system-d.dll
sfml-window-d.dll
sfml-audio-d.dll
sfml-graphics-d.dll
sfml-main-d.dll
sfml-network-d.dll |
|
1 2 3 4 « 5 » 6 7 |