smolu91 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-12-23 20:03:35 wiem ze lewmu klawiszowi odpowiada 1 czyli mam to tak zapisac mouse_b(MOUSE_1) ?? |
|
lynx |
» 2008-12-23 20:05:33 Nie, tutaj masz przykładowy if. if( mouse_b == 1 ) { blit( button2, bufor.....} /edit1: Coś źle pokolorowało składnię, spróbuj jeszcze raz zedytować wcześniejszy post. |
|
smolu91 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-12-23 20:07:43 dzieki stary o to mi chodzilo :) ! |
|
smolu91 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-12-23 21:34:39 Jeszcze mam jeden problem gdy nacisne juz ten przycisk to on ma wrzucic np jakis ekran czy tam zaladowac jakiegos kolesia ktorym sie pozniej porusza lub cos w tym stylu. To usilowalem zrobic nowa funckje i pozniej ja wrzuc lez cos mi tu nie halo: if( mouse_b == 1 && kolizja( button1_x, button1_y, button1_s, button1_w, mouse_x, mouse_y, mouse_s, mouse_w ) == true ) { clear_to_color( bufor, makecol( 0, 0, 0 ) ); blit( button2, screen, 0, 0, 50, 300, button2->w, button2->h ); blit( screen, bufor, 0, 0, 0, 0, 800, 600 ); }
|
|
lynx |
» 2008-12-23 22:01:39 Nie widze nic złego, aby wrzucic tam funkcję. A powyższy warunek jest dobrze napisany? W czym tkwi problem? |
|
smolu91 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-12-23 22:05:31 powyzszy warunek jest ok tylko ja to robilem na przykladzie: while( mouse_b == 1 || kolizja( button1_x, button4_y, button1_s, button1_w, mouse_x, mouse_y, mouse_s, mouse_w ) == true ) { if( mouse_b == 1 && kolizja( button1_x, button4_y, button1_s, button1_w, mouse_x, mouse_y, mouse_s, mouse_w ) == true ) { clear_to_color( bufor, makecol( 0, 0, 0 ) ); blit( button2, screen, 0, 0, 50, 480, button2->w, button2->h ); blit( screen, bufor, 0, 0, 0, 0, 800, 600 ); } }
to on niby to robi tylko odrazu po najechaniu na przycisk i po kliknieciu zamyka program i nie imituje naciskania sie przycisku.\ |
|
lynx |
» 2008-12-23 22:22:04 while( mouse_b == 1 || kolizja( button1_x, button4_y, button1_s, button1_w, mouse_x, mouse_y, mouse_s, mouse_w ) == true ) { if( mouse_b == 1 && kolizja( button1_x, button4_y, button1_s, button1_w, mouse_x, mouse_y, mouse_s, mouse_w ) == true ) Przecież to jest to samo, czyli ten sam warunek kończy pętlę while(progrm się zamyka) i nawet nie widać jak się wykonuje if. Musisz to sobie zmienić co jest to jednego przycisku a co do drugiego. |
|
smolu91 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-12-24 11:54:43 no ale nie da sie zrobic tak jak ja chce zeby ten przycisk konczyl program :/? Przeciez polak potrafi :D czego nie da sie zrobic on zawsze zrobi moze przyjdzie ci cos do glowy co pomoze w tym przycisku :) ....dzieki za pomoc. |
|
1 « 2 » 3 4 |