Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL, C++] Błąd: "unresolved external symbol _auxDIBImageLoadA@4 (...)"

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-10 11:25
Autor Wiadomość
m4tx
» 2011-08-10 11:14:45
Jeśli komuś nie przeszkadza, że to mój artykuł, to proszę: http://m4tx.pl/blog/2011/06 /directx-vs-opengl-kolejna-porazka-microsoftu/

Btw., @SeaMonster131, tak, Ty nie musisz wchodzić :D
P-38648
SeaMonster131
» 2011-08-10 11:16:54
Hah :P Nie no sorry :) po prostu to nie jest obiektywna opinia :) Mi sie fajnie pisało w DX tylko trudny strasznie :)
No ale dobra, koniec offtopu :)
P-38649
Dark
» 2011-08-10 11:24:10
A w OpenGL'u jest możliwa tesselacja?
P-38653
m4tx
» 2011-08-10 11:25:15
Ech...

Cytat ze strony, do której podałem link:
W OpenGLu najnowsze technologie są implementowane wcześniej niż w DirectXie dzięki rozszerzeniom – np. technologia teselacji która jest tak reklamowana przez Microsoft, producentów gier, czy czasopisma była dostępna w OpenGLu 3 lata wcześniej.

:)
P-38654
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2