[OpenGL, C++] Błąd: "unresolved external symbol _auxDIBImageLoadA@4 (...)"
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-10 11:25
m4tx |
» 2011-08-10 11:14:45 |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-10 11:16:54 Hah :P Nie no sorry :) po prostu to nie jest obiektywna opinia :) Mi sie fajnie pisało w DX tylko trudny strasznie :) No ale dobra, koniec offtopu :) |
|
Dark |
» 2011-08-10 11:24:10 A w OpenGL'u jest możliwa tesselacja? |
|
m4tx |
» 2011-08-10 11:25:15 Ech... Cytat ze strony, do której podałem link: W OpenGLu najnowsze technologie są implementowane wcześniej niż w DirectXie dzięki rozszerzeniom – np. technologia teselacji która jest tak reklamowana przez Microsoft, producentów gier, czy czasopisma była dostępna w OpenGLu 3 lata wcześniej. |
:) |
|
1 « 2 » |