Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SDL w Visual program dobrze działa, ale jak uruchamiam to już nie....(lekcja 8)

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-11 16:12
Autor Wiadomość
RoinarN
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-11 13:08:50
Dzięki man...
Jeszcze jedno...
Wiem że mam truposza tego PC, ale czemu ten program tak zarąbiście zamula, nawet wskaźnik myszy klatkuje 0.0
Ale jak nie wyświetla tła to jest zarąbiście
P-38758
DejaVu
» 2011-08-11 14:22:13
Bo to taka biblioteka :P dlatego polecałem SFML :) no ale co kto lubi :)
P-38764
m4tx
» 2011-08-11 14:25:11
Zasadnicza różnica polega na tym, że SFML nie działa na komputerach z kartami graficznymi, które nie obsługują sprzętowego przyspieszenia 3D. (SFML używa OpenGLa do renderowania)
P-38765
RoinarN
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-11 14:29:49
Aha, rozumiem że to taka aluzja typu: porzuć SDL i Idź na SFML?
Zaraz i tak miałem myśl próbować zainstalować to niby cudo w Visualu...
No nic, dzięki za odp.
P-38767
SeaMonster131
» 2011-08-11 14:42:43
No możesz jeszcze przejść na Allegro5 :) Tylko nie myl z wersją 4, 4 od 5 wiele się różni, bardzo wiele :)
P-38769
RoinarN
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-11 14:45:34
Ale składnią budowy, i sposobem programowania, czy możliwościami??
P-38770
SeaMonster131
» 2011-08-11 14:48:46
Jest troche łatwiejszy (np nie ma tutaj 2x buforowania itd, tzn jest, ale my nie musimy tego robić :), ma większe możliwości (chociażby połączenie go z OpenGL czy tam DirectX), jest bardziej wydajny :)
Ale wiem, że jeszcze polecają też te SFML :P
P-38771
programista12
» 2011-08-11 15:36:12
SDL też da się połączyć z OpenGL. Poza tym ja mam niemiłe doświadczenia z Allegro5. Kiedy próbowałem skodzić prostą gierkę, to co raz były jakieś problemy i okazywało się, że to wina biblioteki (bugi). Nie wiem jak jest teraz, bo ostatnia wersja, której używałem to 4.9.13.
P-38785
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona