SDL w Visual program dobrze działa, ale jak uruchamiam to już nie....(lekcja 8)
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-11 16:12
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-11 13:08:50 Dzięki man... Jeszcze jedno... Wiem że mam truposza tego PC, ale czemu ten program tak zarąbiście zamula, nawet wskaźnik myszy klatkuje 0.0 Ale jak nie wyświetla tła to jest zarąbiście |
|
DejaVu |
» 2011-08-11 14:22:13 Bo to taka biblioteka :P dlatego polecałem SFML :) no ale co kto lubi :) |
|
m4tx |
» 2011-08-11 14:25:11 Zasadnicza różnica polega na tym, że SFML nie działa na komputerach z kartami graficznymi, które nie obsługują sprzętowego przyspieszenia 3D. (SFML używa OpenGLa do renderowania) |
|
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-11 14:29:49 Aha, rozumiem że to taka aluzja typu: porzuć SDL i Idź na SFML? Zaraz i tak miałem myśl próbować zainstalować to niby cudo w Visualu... No nic, dzięki za odp. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-11 14:42:43 No możesz jeszcze przejść na Allegro5 :) Tylko nie myl z wersją 4, 4 od 5 wiele się różni, bardzo wiele :) |
|
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-11 14:45:34 Ale składnią budowy, i sposobem programowania, czy możliwościami?? |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-11 14:48:46 Jest troche łatwiejszy (np nie ma tutaj 2x buforowania itd, tzn jest, ale my nie musimy tego robić :), ma większe możliwości (chociażby połączenie go z OpenGL czy tam DirectX), jest bardziej wydajny :) Ale wiem, że jeszcze polecają też te SFML :P |
|
programista12 |
» 2011-08-11 15:36:12 SDL też da się połączyć z OpenGL. Poza tym ja mam niemiłe doświadczenia z Allegro5. Kiedy próbowałem skodzić prostą gierkę, to co raz były jakieś problemy i okazywało się, że to wina biblioteki (bugi). Nie wiem jak jest teraz, bo ostatnia wersja, której używałem to 4.9.13. |
|
1 « 2 » 3 |