Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Nie działająca kolizja

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-13 16:57
Autor Wiadomość
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-13 14:29:22
Mogę prosić o mały przykład? Jakoś nic nie mogę wymyślić, albo może warto to przekształcić na funkcję?
P-39078
Dragonit
» 2011-08-13 15:14:29
Ja sobie napisałem kiedyś taką funkcję i działa idealnie. Przykład użycia: Kulki Shooter.

C/C++
short int Kolizja( short int x1, short int x2,
short int y1, short int y2,
short int width1, short int width2,
short int height1, short int height2 )
{
    if( x1 >= x2 && x1 <= x2 + width2 && y1 >= y2 && y1 <= y2 + height2 ) return 1;
    else if( x1 + width1 >= x2 && x1 + width1 <= x2 + width2 && y1 >= y2 && y1 <= y2 + height2 ) return 2;
    else if( x1 + width1 >= x2 && x1 + width1 <= x2 + width2 && y1 + height1 >= y2 && y1 + height1 <= y2 + height2 ) return 3;
    else if( x1 >= x2 && x1 <= x2 + width2 && y1 + height1 >= y2 && y1 + height1 <= y2 + height2 ) return 4;
    else return 0;
   
}
P-39082
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-13 16:57:26
Hmm ciekawa funkcja, może też sam popróbuje napisać.
P-39090
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2