[WinAPI, C++] Zrzut ekranu
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-22 10:23
xevuel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-20 12:51:24 Zmieniłem na w*h*3, później na w*h*3+54, dalej to samo. |
|
pekfos |
» 2011-08-20 12:52:26 ma być na w*h*3.
|
|
xevuel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-20 12:53:39 Tak jest, panie generale ;) Dalej nic. |
|
pekfos |
» 2011-08-20 12:55:43 Po palecie kolorów plik BMP zawiera obszar danych poszczególnych punktów rysunku. Punkty rysunku są zapisane wierszami od najniższego do najwyższego w kolejności od lewej do prawej, zatem lewy dolny róg rysunku jest zapisany na początku obszaru danych, a prawy górny - na końcu. Wielkość każdego punktu jest określona przez pole biBitCount w nagłówku obrazu. Niezależnie od szerokości rysunku, każdy jego wiersz zajmuje wielokrotność czterech bajtów, a niewykorzystana końcówka wypełniona jest zerami. |
|
|
xevuel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-20 12:57:58 Melduję posłusznie, że biBitCount jest ustawione na 24 ;) |
|
pekfos |
» 2011-08-20 12:59:34 Ogłuchliście szeregowy?! :P Niezależnie od szerokości rysunku, każdy jego wiersz zajmuje wielokrotność czterech bajtów, a niewykorzystana końcówka wypełniona jest zerami. |
|
|
xevuel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-20 13:02:41 Melduję posłusznie, że w dalszym ciągu to pan jest generałem, panie generale, i to pan, panie generale decyduje co zmienić ;P Szeregowy dostał zaćmienia mózgu i nie ma pojęcia co dalej ;) |
|
pekfos |
» 2011-08-20 13:09:00 Daj ten plik co go twój program wyrzuca. tak będzie prościej. |
|
1 2 « 3 » 4 5 |