Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Unity 3d

Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-01 00:58
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Unity 3d
» 2011-08-20 14:36:43
Słyszał ktoś o tym programie ?
P-39539
m4tx
» 2011-08-20 14:43:11
Tak. Używam go na codzień. A co?

Edit:
Chociaż... hm, tu jest jakiś inny program o takiej nazwie. Nie wiem więc, o którym mówisz :P
P-39540
SeaMonster131
» 2011-08-20 21:33:41
Chodzi Ci o silnik Unity 3D? Czy jak ? ;p
P-39577
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-20 21:49:13
Mam pytanie jeszcze czy używanie takich programów jak właśnie unity 3d nie świadczy o amatorszczyźnie?

Patrzcie co można w nim zrobić: http://www.youtube.com/watch?z=nQpOgAA21oE&feature=related

I czy jeżeli bym chciał coś takiego stworzyć w c++ to to by się mijało z celem czy właśnie do tego są przeznaczone takie programy jak unity ?

Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :)
P-39578
Mrovqa
» 2011-08-21 12:51:32
Unity3D... obiło mi się o uszy (raczej oczy :D).
Kolejny badziew BigPointa - BattleStar Galactica. On wykorzystuje Unity3D. Długo w to nie grałem (5min?), sterowanie jest w ogóle do niczego tam...
Czy to świadczy o amatorszczyźnie? Nie pisałem w tym, ale coś mi się zdaję, że chyba to nie coś takiego jak Game Maker czy Game Factory ;]
Biblioteki po to są pisane, by wszyscy inni nie musieli sami ich pisać (np. STL :D). Powiem też, że bez sensu się męczyć nad czymś jak np. tworzeniem GUI w WinAPI ;/
P-39598
lynx
» 2011-08-30 01:03:31
Szczerze? To Unity 3D wdaje się zbyt proste taka zabawka troche, do tego większość gier wygląda w tym podobnie. A za licencję pro trzeba im dosyć zapłacić. Jak dla mnie nic interesującego, zbyt amatorskie, bo zrobić w tym cos, a w sumie wyklikać, może w tym każdy. :)

Choć w gamedev'ie liczy się tak naprawdę gra, a nie sposób w jaki ją stworzysz. :)
P-40222
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-31 21:40:43
No wlaśnie, a ja wszystko robię w formie nauki przy okazji wziąłem się za nowy język C# :D


Poza tym wydaje mi się, że gry właśnie pisze się przy pomocy takich silników ja akurat korzystam z Unity 3d z racji tego że jest darmowy, nie wyobrażam sobie napisać gry od podstaw pisząc sam kod i wklejając obrazki(teraz sobie nie wyobrażam) ;p
P-40358
lynx
» 2011-08-31 23:45:50
No wlaśnie, a ja wszystko robię w formie nauki przy okazji wziąłem się za nowy język C# :D
Kwestianowałbym to, czy używając Unity3D dużo się nauczysz. Napewno więcej nauczysz się tworząc grę w sposób który sobie nie wyobrażasz, czyli np. za pomocą C++. Łatwiej też znajdziesz później pracę na to stanowisko(c++), bo na rynku używane są silniki raczej pokroju CryEngine, bądź zamknięte.
P-40362
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona