[SFML] Dźwięk
Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-22 15:08
dominikowy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-20 16:33:22 to samo:( |
|
malan |
» 2011-08-20 18:18:50 if( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Space ) { if( dzik.GetStatus() == Playing ) dzik.Stop(); dzik.Play(); }
Powinno zadziałać. |
|
dominikowy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-20 19:04:52 Nadal nie działa:( |
|
malan |
» 2011-08-20 22:00:32 Wrzuć cały projekt (łącznie z grafiką i dźwiękami) na jakiś serwer. |
|
Natoito |
» 2012-06-22 15:08:12 wiem że juz trochę czasu minęło ale może się to przydać komuś innemu kto posiada podobny problem. jeśli po jakimś zdarzeniu(np kilk myszki) dźwięk ma się odtworzyć raz to wystarczy napisać:
sound.play(); sound.SetLoop(false);
SetLoop ustawia powtórzenia(false - brak powtórzeń)
jeśli podczas odtwarzania dźwięku klikniemy ponownie to dźwięk się zatrzyma i od nowa zostanie odtworzony |
|
1 « 2 » |