Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Dźwięk

Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-22 15:08
Autor Wiadomość
dominikowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-20 16:33:22
to samo:(
P-39550
malan
» 2011-08-20 18:18:50
C/C++
if( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Space )
{
    if( dzik.GetStatus() == Playing )
         dzik.Stop();
   
    dzik.Play();
}
Powinno zadziałać.
P-39558
dominikowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-20 19:04:52
Nadal nie działa:(
P-39564
malan
» 2011-08-20 22:00:32
Wrzuć cały projekt (łącznie z grafiką i dźwiękami) na jakiś serwer.
P-39580
Natoito
» 2012-06-22 15:08:12
wiem że juz trochę czasu minęło ale może się to przydać komuś innemu kto posiada podobny problem. jeśli po jakimś zdarzeniu(np kilk myszki) dźwięk ma się odtworzyć raz to wystarczy napisać:

sound.play();
sound.SetLoop(false);

SetLoop ustawia powtórzenia(false - brak powtórzeń)

jeśli podczas odtwarzania dźwięku klikniemy ponownie to dźwięk się zatrzyma i od nowa zostanie odtworzony
P-58902
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2