[Blender/SFML]Import grafiki
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-20 21:04
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Blender/SFML]Import grafiki » 2011-08-20 16:35:10 Zrobiłem jakąś tam prostą grafikę w blenderze i teraz chciałbym ją wrzucić do c++ jak mogę to zrobić? Oczywiście ma ona być 2d :D |
|
imralav |
» 2011-08-20 16:37:28 Mhmm, wyrenderuj i użyj jak każdego innego obrazka w SFML ? ; ) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-20 19:17:29 Czyli co klasyczny print screen czy mozna zapisać jako obraz bez przezroczystosci ? |
|
imralav |
» 2011-08-20 19:34:44 Jak to dokładnie jest z przezroczystością w Blenderze to tego jeszcze nie poznałem. Poszukaj na googlach czy przy renderowaniu można przezroczyste tło zrobić. |
|
m4tx |
» 2011-08-20 20:54:03 Da się.
Zakładka Render: Shading => Alpha => Premultiple Output => RGBA Ew. może być koniecznie ustawienie formatu obsługującego przezroczystość, np. PNG |
|
imralav |
» 2011-08-20 21:04:04 Przyda się, dzięki! |
|
« 1 » |