[SFML, C++] Wycinanie części obrazu z kontenera std::map
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-25 15:55
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-25 15:08:51 W linku jest tylko opisane referencja przez argumenty funkcji co czytałem wcześniej, a referencja zmiennych to co innego, właśnie bardziej o zmienne mi chodziło. |
|
DejaVu |
» 2011-08-25 15:28:36 Ideologia jest ta sama - referencją zapobiegasz kopiowaniu obiektu. Przeczytaj ten rozdział to zrozumiesz różnice (a przynajmniej powinieneś). |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-25 15:38:47 Czyli jednym słowem sf::Sprite & Boh =( * SprajtyP->SprajtMap.find( "hero" ) ).second; to tutaj zmienna Boh jest tak jakby 'wskaźnikiem' na obiekt w kontenerze, taka jest w tym ideologia? |
|
DejaVu |
» 2011-08-25 15:50:14 pi razy drzwi - tak :) |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-25 15:55:13 Ok, teraz rozumiem, to się nazywa raczej łopatologia stosowana :P Ok, zamykam |
|
1 « 2 » |