Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Wycinanie części obrazu z kontenera std::map

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-25 15:55
Autor Wiadomość
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-25 15:08:51
W linku jest tylko opisane referencja przez argumenty funkcji co czytałem wcześniej, a referencja zmiennych to co innego, właśnie bardziej o zmienne mi chodziło.
P-39930
DejaVu
» 2011-08-25 15:28:36
Ideologia jest ta sama - referencją zapobiegasz kopiowaniu obiektu. Przeczytaj ten rozdział to zrozumiesz różnice (a przynajmniej powinieneś).
P-39932
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-25 15:38:47
Czyli jednym słowem
sf::Sprite & Boh =( * SprajtyP->SprajtMap.find( "hero" ) ).second;
 to tutaj zmienna Boh jest tak jakby 'wskaźnikiem' na obiekt w kontenerze, taka jest w tym ideologia?
P-39933
DejaVu
» 2011-08-25 15:50:14
pi razy drzwi - tak :)
P-39934
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-25 15:55:13
Ok, teraz rozumiem, to się nazywa raczej łopatologia stosowana :P Ok, zamykam
P-39935
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2