[ALLEGRO, C++] Błąd przy zakończeniu aplikacji
Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-23 16:03
pekfos |
» 2011-09-23 15:06:25 pewnie że miga. w końcu walisz bufor na ekran wraz z kursorem. najlepiej rysuj kursor samodzielnie. wtedy nie ma problemu :) |
|
MrDevilsh Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-23 15:08:43 Zaczął mrugać jak go wrzuciłem na ekran. Kiedy był wrzucony na bufor nie mrugał, ale też błąd wywalał. |
|
pekfos |
» 2011-09-23 15:14:49 .. więc nie wrzucaj ani tu ani tu tylko wyświetlaj manualnie przez masked_blit(). wtedy masz kontrole nad wyświetlaniem i sie nie sypie przy wyłączaniu bo sypie się dlatego że masz powiązany bufor z kursorem. |
|
MrDevilsh Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-23 15:29:32 Jakbyś powiedział jeszcze w jaki sposób to byłbym wniebowzięty. Przepraszam że nie wszystko jeszcze potrafię, dlatego tu piszę. |
|
pekfos |
» 2011-09-23 15:41:12 przykładowy cursor na bufor w pozycji mouse_x,mouse_y. możesz też zmieniać grafiki w zależności od mouse_b (wciśniętego przycisku myszki). |
|
DejaVu |
» 2011-09-23 15:55:28 Chodzi o to, że zanim zniszczysz bitmapę na której smarujesz mysz musisz ją odczepić od myszy. Przykład w dokumentacji chyba dobitnie pokazuje, że o to chodzi. |
|
MrDevilsh Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-23 16:03:19 Wszystko już działa, dziękuję za pomoc, raczej samemu bym do tego nie doszedł :) Zamknę temat i proszę o nie usuwanie go, wiele nauczyłem się na czyichś tematach z problemami :D
|
|
1 « 2 » |