[SFML] Problem z wyświetlaniem sprite'a.
Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-26 16:28
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Problem z wyświetlaniem sprite'a. » 2011-09-24 20:21:40 Otóż napisałem program który będzie mi wyświetlał sprite'a? Oto i on: #include <SFML/Window.hpp> #include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow mainWindow( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "First Game" ); while( mainWindow.IsOpened() ) { sf::Image imagePalete; imagePalete.LoadFromFile( "obrazek.jpg" ); sf::Sprite palete; palete.SetImage( imagePalete ); palete.SetPosition( 400, 300 ); palete.SetScale( 5, 5 ); sf::Event mainEvent; while( mainWindow.GetEvent( mainEvent ) ) { if( mainEvent.Type == sf::Event::Closed ) mainWindow.Close(); if( mainEvent.Type == sf::Event::KeyPressed && mainEvent.Key.Code == sf::Key::Escape ) mainWindow.Close(); if( mainEvent.Type == sf::Event::LostFocus ) mainWindow.Close(); } mainWindow.Clear( sf::Color( 100, 30, 200 ) ); mainWindow.Draw( palete ); mainWindow.Display(); } return 0; } Nie wiem dlaczego obrazek nie chce mi się wyświetlić :/ Być może problem tkwi z samym plikiem?? Można podać jakąś ścieżkę do obrazka? Jak nie to gdzie powinienem wrzucić plik jeżeli korzystam z visuala?? |
|
DejaVu |
» 2011-09-25 11:14:07 Wrzuć obrazek do katalogu w którym znajduje się wygenerowany plik exe.
PS. Nie wczytuj obrazka w pętli tylko przed nią. |
|
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-25 19:01:52 Niestety nadal nie działa :( |
|
DejaVu |
» 2011-09-25 22:07:44 |
|
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-26 16:20:19 Mam geforce'a ale dołączam statycznie. |
|
akwes |
» 2011-09-26 16:28:54 Pisze Ci coś konsola?
Sprawdź czy obrazek się ładuje, funkcja LoadFromFile zwraca 0 jak się nie uda wczytać.
|
|
« 1 » |