Przeszukiwania katalogów
Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-27 15:34
Aplauz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Przeszukiwania katalogów » 2011-09-27 14:32:45 Witam, Napisałem prost program, który przeszukuje katalogi i wyświetla ich nazwę. Nie umiem jednak zrobić, aby program wchodził do podkatalogów i wypisywał ich zawartość. Podejrzewam, iż najlepiej zrobić to rekurencyjnie. W jaki sposób mogę sprawić, by mój program zorientował się, że trafił na katalog i wszedł do niego? Pomocy! #include <windows.h> #include <iostream> #include <io.h> #include <fstream> #include <list> #include <string>
using namespace std;
list < string > GetFilesFromDirectory( string dir ) { list < string > files; string path = dir + "*"; WIN32_FIND_DATA FindFileData; HANDLE hFind; if(( hFind = FindFirstFile( path.c_str(), & FindFileData ) ) == INVALID_HANDLE_VALUE ) { return files; } else { files.push_back( FindFileData.cFileName ); while( FindNextFile( hFind, & FindFileData ) ) { files.push_back( FindFileData.cFileName ); } FindClose( hFind ); } return files; }
int main()
{ char * buffer = new char[ 120 ]; memset( buffer, 0, 120 ); GetEnvironmentVariable( "ALLUSERSPROFILE", buffer, 120 ); string path = buffer; path += "\\Start Menu\\Programs\\Startup\\"; list < string > files = GetFilesFromDirectory( path ); list < string >::iterator it = files.begin(); it++; it++; for(; it != files.end(); it++ ) { cout << "\"" << path << "\",\"" << * it << "\"" << std::endl; } system( "pause" ); return 0; }
|
|
pekfos |
» 2011-09-27 15:16:29 Dokumentacja io.h? (flaga _A_SUBDIR) |
|
Aplauz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-27 15:34:21 Tzn. To fragment innego mojego kodu, zapomniałem się tego pozbyć, mimo wszystko dzięki ; ] |
|
« 1 » |