[C++] Program nie działa na drugim komputerze
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-03 18:08
Wulo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Program nie działa na drugim komputerze » 2011-09-30 23:00:37 Witam
Ostatnio napisałem grę która na moim PC hula bez problemów, ale gdy próbuje ją uruchomić na innym komputerze ostrzymuje komunikat mówiący że "system windows musiał zamknąć aplikacje i ble ble ble", dlaczego pojawia sie taki problem? |
|
malan |
» 2011-09-30 23:16:44 Kowalski zjadł dziś na śniadanie bułkę z dżemem truskawkowym. Dlaczego jabłko jest okrągłe? - tak widzę Twój post. Podałeś ZA MAŁO informacji. Jaka gra? Jaka biblioteka? Jaki kompilator? Jaki system? |
|
Wulo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-30 23:22:34 Vertical 2D shooter, allegro, CodeBlocks, Windows 7 64.
p.s. przeprasam za niedopatrzenia, jestem nowy na forum. |
|
DejaVu |
» 2011-09-30 23:56:49 1. Czy przegrałeś wszystkie pliki na drugi komputer? (w tym pliki *.dll pochodzące z allegro)
2. Czy w projekcie używałeś ścieżek bezpośrednich do katalogu czy też ścieżek względnych?
3. Czy informujesz użytkownika w jakikolwiek sposób gdy wczytywanie np. obrazka się nie powiodło? |
|
Wulo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-01 01:19:31 1. Tak, przegrałem wszystkie pliki, łącznie z alld42.dll. 2. Wszystkie pliki są pobierane pezpośrenio z katalogu, nic pobiaram nic względnie. 3. Nie, zaoszczędziłem sobie tych linijek kodu. |
|
DejaVu |
» 2011-10-01 01:21:44 To dopisz linijki, które wyrzucają chociażby MessageBox-a na ekran z komunikatem, że nie udało się załadować tekstury - wówczas będziesz wiedział czy tekstury są przyczyną wywalania się aplikacji. |
|
yoogi |
» 2011-10-03 18:08:27 Na moje oko kompilujesz aplikacje w trybie "debug", zmień na "release" i załaduj DLL'ki do *.exe :) |
|
« 1 » |