SFML - detekcja kliknięcia na sprite.
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-06 19:04
DejaVu |
» 2011-10-06 08:28:00 Żadna biblioteka graficzna nie załatwi Ci dokładnych kolizji, chyba że to rozbudowany silnik graficzny.
/edit:
A co do wykrywania kliknięcia: Tworzenie i wyświetlanie sprajtów - skoro masz przykład, który sprawdza czy kursor jest 'nad' obiektem to co za problem dorobić warunek 'czy kliknięto'? |
|
blojayble Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-06 19:04:44 Żaden. :)
Po prostu chciałem się dowiedzieć, czy są jakieś inne metody niż ta.
Dziękuję wszystkim, którzy się zaangażowali w temat. Dostałem to, co chciałem, a nawet sporo więcej, bo mi jeszcze tutaj kolega kolizje opisał.
Thx. |
|
1 « 2 » |