Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML - detekcja kliknięcia na sprite.

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-06 19:04
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2011-10-06 08:28:00
Żadna biblioteka graficzna nie załatwi Ci dokładnych kolizji, chyba że to rozbudowany silnik graficzny.

/edit:
A co do wykrywania kliknięcia: » Kurs SFML 1.6, C++Tworzenie i wyświetlanie sprajtów lekcja - skoro masz przykład, który sprawdza czy kursor jest 'nad' obiektem to co za problem dorobić warunek 'czy kliknięto'?
P-41776
blojayble
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-06 19:04:44
Żaden. :)

Po prostu chciałem się dowiedzieć, czy są jakieś inne metody niż ta.

Dziękuję wszystkim, którzy się zaangażowali w temat. Dostałem to, co chciałem, a nawet sporo więcej, bo mi jeszcze tutaj kolega kolizje opisał.

Thx.
P-41791
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2