wyświetlenie 'wyniku' w pętli while
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-08 09:44
Dragonex Temat założony przez niniejszego użytkownika |
wyświetlenie 'wyniku' w pętli while » 2011-10-08 01:05:13 Witam, jestem początkującym programistą i mam problem - a mianowicie piszę poniższy program: int a; int suma = 0; int licznik = 0; int i = 0; int max = 0; int min = 0;
cout << "Wprowadz liczbe: \n"; while( cin >> a ) { suma += a; ++licznik; if( i == 0 ) { max = a; min = a; } if( a > max ) max = a; if( a < min ) min = a; ++i; if( a == '|' ) { cout << "Suma wprowadzonych liczb: " << suma << '\n'; cout << "Liczba wpisanych liczb: " << licznik << '\n'; cout << "Maksymalna wprowadzona wartosc: " << max << '\n'; cout << "Minimalna wprowadzona wartosc: " << min << '\n'; } } I CHCĘ WYŚWIETLIĆ WYNIK DOPIERO PO WPISANIU KLAWISZA "|" JAK MOGĘ TEGO DOKONAĆ??? |
|
malan |
» 2011-10-08 01:31:22 Czy warunkiem zakończenia wprowadzania liczb nie mogłaby być liczba zero? Byłoby Ci znacznie łatwiej. |
|
» 2011-10-08 08:27:47 Robię to na podstawie książki Bjarne Stroustrup'a i to jest jedno z ćwiczeń. Niestety nie ma na nie nigdzie żadnej podpowiedzi a nie umiem sobie z tym poradzić. To jest początek książki i nie wierzę że to jest jakieś trudne. |
|
wojtu111 |
:) » 2011-10-08 08:53:56 A masz podstawowy szablon programu? Jak nie tylko samą treść no to w IF masz wstawić 0, a resztę co jak i gdzie zrobić znajdziesz tu Cudo :), i w razie czego to "static_cast" to po prostu rzutowanie :) Mogłem trochę namieszać ale myślę że dasz radę :) Pozdrawiam wojtu111 |
|
» 2011-10-08 09:15:20 No niestety nie kumam :-( Mam treść zadania, i zrobiłem wszystko co trzeba brakuje mi tylko wyświetlenia wyniku, który ma się odbywać za pomocą klawisza '|', jeśli robię to za pomocą zera to też nie dobrze bo uwzględnia mi je w obliczeniach a nie o to chodzi. Mógłbym sobie to odpuścić i iść dalej z materiałem ale chyba nie o to chodzi. Ktoś mi pomoże z tym tematem? |
|
SeaMonster131 |