biblioteki- od czego zacząć?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-13 17:43
lelu0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
biblioteki- od czego zacząć? » 2011-10-13 17:23:43 Nie wiem czy w dobrym dziale, ale niech już będzie. ;) Tak więc dzisiaj skończyłem trzeci poziom kursu C++. I co dalej? Od której biblioteki zacząć dalszą naukę?? Allegro?? winApi?? Będę wdzięczny za każdą poradę ;) Pozdrawiam. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-10-13 17:25:37 A co chcesz robić? Programy czy gry? Bo to jest ważne :)
Jeżeli programy to masz do wyboru: 1) Qt 2) Windows Forms 3) WinAPI 4) GTK+
A jeżeli chcesz pisać gry 2D to: 1) Allegro4 2) Allegro5 3) SFML 4) SDL 5) OpenLayer 6) OpenGL 7) DirectX
przy czym 6 i 7 możesz zarówno pisać 2D jak i 3D :) I jeszcze tak dopowiem, że do aplikacji bardziej polecają C# niż C++ - czy lepiej sie pisze to nie wiem, nie uczyłem się C#.
PS. Wymieniłem takie główne biblioteki moim zdaniem, takie których używa najwięcej programistów :) |
|
lelu0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-13 17:32:26 Raczej bym wolał gry, i na początek coś niezbyt trudnego najlepiej ;) |
|
SeaMonster131 |
» 2011-10-13 17:34:42 To zobacz Allegro5, SFML oraz OpenLayer :) Popatrz na tutki i sam zdecyduj w której się lepiej pisze :) Kurs Allegro5Kurs SFML 1.6, C++(kursu do OpenLayer nie znalazłem ;p) |
|
lelu0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-13 17:43:40 Ok, wielkie dzięki, zdecydowałem sie na SFML. Szkoda że w kursie nie ma zadań domowych, no ale jakos dam rade ;) |
|
« 1 » |