Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Pacaman w SFML

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-24 10:41
Autor Wiadomość
madmike44
» 2011-10-23 09:18:41
Taaa.... Może od razu zaimplementowaną klasę "Gra":

C/C++
#include "Gra.h"

int main()
{
    Gra pacman;
   
    pacman.stworz();
    pacman.uruchom();
   
    return 0;
}

:P
P-42527
Drraven
» 2011-10-23 09:50:03
Mógłbyś napisać taką klasę :D Akurat dla pacmana wszystko w jednej metoddzie by się mogło znaleść :D
btw. brak } na koncu main'a :D
P-42533
madmike44
» 2011-10-24 10:41:39
Ja wiem, że można napisać.... Problem w tym, że niektórzy chcieliby mieć już taką gotową klasę w bibliotece :P
P-42648
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3