Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?

Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
Autor Wiadomość
SeaMonster131
» 2011-11-18 21:21:17
Na pewno C++ ;p A później albo kurs SFML na tej stronie, albo Allegro5 na warsztacie
P-44297
hincu
» 2011-11-18 21:56:03
najpierw dobrze ogarnij podstawy jezyka c++ pozniej jakas biblioteka graficzna (SDL,SFML,Allegro,OpenGL etc..) no i dobra znajomosc matematyki i fizyki by sie przydala + podstawowa wiedza o grach : P
P-44299
hurakanos
» 2011-11-21 11:10:41
Trzeba przeczytać cały kurs C++(razem z dodatkowymi materiałami) czy wystarczy tylko "3 poziomy"?
P-44432
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-21 12:41:09
Trzeba przeczytać książkę poświęconą C++. Kurs C++ w obecnej postaci to zdecydowanie za mało.
P-44433
hincu
» 2011-11-21 17:03:05
cos ty nie kupuj ksiazek tutorial od zera do gier kodera+ dokumentacja wystarczy no i jakas bilbioteka graficzna polecam sfml
P-44445
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-21 18:35:09
Raczej dobrych opinii nie słyszałem o tutorialu xiona pod kątem początkujących... (czyli o tym całym kursie od zera do gier kodera)
P-44450
hurakanos
» 2011-11-21 19:32:55
Jaką książkę polecacie do C++? Czy kurs SFML na tej stronie wystarczy czy też trzeba zaopatrzyć się w jakąś książkę?
Jeżeli tak to jaką?
P-44459
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-21 19:35:25
To nie jest temat do dyskusji o książkach. Załóż stosowny temat (a najlepiej przeszukaj istniejące tematy co najmniej kilka wątków temu poświęconych było).
P-44460
1 2 3 4 5 6 7 8 9 « 10 » 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Poprzednia strona Strona 10 z 21 Następna strona