Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?
Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
SeaMonster131 |
» 2011-11-18 21:21:17 Na pewno C++ ;p A później albo kurs SFML na tej stronie, albo Allegro5 na warsztacie |
|
hincu |
» 2011-11-18 21:56:03 najpierw dobrze ogarnij podstawy jezyka c++ pozniej jakas biblioteka graficzna (SDL,SFML,Allegro,OpenGL etc..) no i dobra znajomosc matematyki i fizyki by sie przydala + podstawowa wiedza o grach : P |
|
hurakanos |
» 2011-11-21 11:10:41 Trzeba przeczytać cały kurs C++(razem z dodatkowymi materiałami) czy wystarczy tylko "3 poziomy"? |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-21 12:41:09 Trzeba przeczytać książkę poświęconą C++. Kurs C++ w obecnej postaci to zdecydowanie za mało. |
|
hincu |
» 2011-11-21 17:03:05 cos ty nie kupuj ksiazek tutorial od zera do gier kodera+ dokumentacja wystarczy no i jakas bilbioteka graficzna polecam sfml |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-21 18:35:09 Raczej dobrych opinii nie słyszałem o tutorialu xiona pod kątem początkujących... (czyli o tym całym kursie od zera do gier kodera) |
|
hurakanos |
» 2011-11-21 19:32:55 Jaką książkę polecacie do C++? Czy kurs SFML na tej stronie wystarczy czy też trzeba zaopatrzyć się w jakąś książkę? Jeżeli tak to jaką? |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-21 19:35:25 To nie jest temat do dyskusji o książkach. Załóż stosowny temat (a najlepiej przeszukaj istniejące tematy co najmniej kilka wątków temu poświęconych było). |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 « 10 » 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |