Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?
Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
akwes |
» 2011-11-21 21:49:36 czytałem ten megatutorial, gdzieś mam na dysku, jest o dupę rozpić de facto |
|
Drraven |
» 2011-11-22 17:56:19 przesada z tym tutkiem po pierwszej lekcji odpadłem, za dużo zbędnych rzeczy. |
|
MrMB |
» 2012-01-06 19:22:27 Na starcie przepraszam, że nie przeczytałem poprzednich postów, ale jest ich troszkę. Ja bym zaproponował malutki kurs graficzny, np. "Jak łatwo stworzyć obrazki do poruszających się obiektów". |
|
Drraven |
» 2012-01-06 19:26:16 Chodzi ci o animacje to nie jest trudne :D Co klatkę zmieniasz obrazek (oczywiście jeśli postać idzie/biegnie/płynie/leci) no chyba ze masz nawet animacje stania :D |
|
MrMB |
» 2012-01-07 18:11:13 Nie, chodzi mi o zwyczajny/prosty kurs graficzny narysowania płynnej animacji |
|
SeaMonster131 |
» 2012-01-07 18:36:04 Rysujesz kazda czesc ciala osobno, no i wtedy skladasz wszystko w calosc :) |
|
wizardus |
» 2012-01-10 13:42:21 @SeaMonster - Żartujesz ? Prawda ? :d
@DejaVu
Ja akurat przeczytałem Megatutorial. Na początku jest ciekawy, pomija co trudniejsze kwestie. Do wskaźników podchodziłem po 2 razy a WinAPI łyknałem dosyć szybko. Przystępny. Daje podstawową wiedzę. Może będę szerzył herezje, ale lepiej mi przypasował niż 4 wydanie Symfoni C++. :) |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-10 16:36:55 @up: a jaki to ma związek z tym kursem? Bo ja nie widzę żadnego ;p |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 « 11 » 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |