Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?
Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
Chlorek |
» 2012-01-14 00:17:23 Według mnie przyda się trochę o wielowątkowości, niby prosta rzecz, ale ja zaczynając z tym zabawę ciężko się miałem doszukać konkretów. Przyda się opisać multi-threading z WinAPI i SDL (jak dobrze kojarzę SDL też chyba posiada). |
|
akwes |
» 2012-01-14 01:26:15 Wielowątkowość to raczej w dużo bardziej rozbudowanych grach.
Timery to podstawa, nimi się organizuje cały ruch i życie gry. |
|
McAffey |
» 2012-01-14 10:45:58 mi brakuje trochę wyjaśnień co do podstawowych funkcji allegro... |
Jeśli chodzi o allegro 4.4 to dużo funkcji masz opisanych w naszej dokumentacji. A jeśli to Ci nie starcza to jest jeszcze przecież oryginalna dokumentacja. |
|
pekfos |
» 2012-01-14 13:12:27 Przyda się opisać multi-threading z WinAPI |
Jak nie ma się wystarczająco dużo wiedzy, by samo MSDN wystarczyło, to na multi-threading za wcześnie.. |
|
Dawidsoni |
» 2012-01-29 10:48:47 A to prawda, że C++11 też wspiera wielowątkowość? Kiedy będą wougle jakieś kursy na temat nowego standardu? |
|
ladrin |
» 2012-02-14 21:14:08 Przydało by się zrobić artykuł allegro odpowiedzi na pytania początkującego informatyka |
|
dominicuss |
» 2012-06-14 11:47:48 organizacja kodu za pomocą OOP przy projekcie silnika gry (brzmi jak temat pracy domowej) taki artykuł dosyć dobrze wprowadzi początkujących, a napisany silnik będzie dobrym początkiem. Czemu na forum nie można by stworzyć projektu silnika gry (pisanego przez forumowiczów), kod projektu zarządzany przez np. GIT, SVN. (to było by wprowadzeniem do organizacji projektu, czyli jak prowadzony jest projekt w środowiskach rozproszonych). Projekt tworzony przez grono forumowiczów, Admin jako Kierownik Projektu. (Z chęcią wziąłbym w tym udział) Być może ludzie wykazaliby się specjalnością w innych dziedzinach typu Modeling 3D, z tego mogloby wyjść coś naprawdę interesującego. |
|
malan |
» 2012-06-14 11:54:09 @dominicuss: pomysły są, chęci są, motywacja jest, ludzie też są... ale tylko na początku :) Potem nie ma kto rozwijać projektu. |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 « 13 » 14 15 16 17 18 19 20 21 |