Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?
Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
Estivo |
» 2013-02-22 22:32:51 DejaVu potrzebujesz może pomocy przy którymś z kursów/tutków? |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-22 23:23:05 Przez jakiś czas nie będę rozwijał żadnych materiałów. Jestem zmęczony prowadzeniem serwisu - chcę odpocząć :) Niemniej jednak jest wiele artykułów które warto by było napisać, np. opisać różne metody wykrywania kolizji, ich zalety i wady. |
|
Estivo |
» 2013-02-23 11:20:50 Jeżeli chcesz to mogę napisać jak stworzyć mapę kafelkową, bo jest ekstremalnie dużo tematów o SFML i mapę kafelkową, albo nawet pofatyguję się o prosty edytor map. |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-23 11:37:56 Jak chcesz napisać jakiś artykuł to go napisz :) |
|
Estivo |
» 2013-02-24 20:59:24 To chwilowo mogę podrzucić bardzo "ciężki" do napisania tutorial o liczeniu i wyświetlaniu FPSów, oraz podstawie integracji SFML i OGL (estivo-dev.blogspot.com) |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-24 22:44:12 Raczej mało interesujące tutoriale proponujesz... |
|
Estivo |
» 2013-02-24 23:41:49 raczej bym powiedzial, ze malo maja wspolnego z twoim tematem, ale zawsze mozna sie dostosowac. Tamto to glownie bardziej rady niz typowy tutorial (Flagi to juz tutek). Nie nastawialem tamtego na tuty, a poradnik. |
|
RazzorFlame |
Artykuł z mojej strony razzorflame.pl.tl » 2013-03-14 18:24:06 Miałem już dawno to zrobić, ale nie miałem dużo czasu :| Jakie są wasze opinie nt. tego: Artykuł - Obracanie obiektu i obliczanie trasyWiem wiem mało, ale zamierzam jeszcze w innym artykule opisać jak obliczyć kąt między jednym punktem a drugim na układzie współrzędnych. Edit: No co powiecie o tym? (Możecie przestać bez przerwy odświerzać strony? Troche mnie to dziwi :p ps. chyba że komuś dziwnie lagguje) |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 « 16 » 17 18 19 20 21 |