Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?
Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
Mrovqa |
» 2013-03-14 19:18:16 Na wstępie byś przynajmniej napisał w jakiej bibliotece i języku to jest... Kolejna rzecz, to lepiej użyć drugiego argumentu dla metody draw() ;) |
|
RazzorFlame |
» 2013-03-14 19:51:38 Mrovqa o co ci biega. Dobra dodam. |
|
Mrovqa |
» 2013-03-15 08:36:19 1. Jest to pierwszy artykuł. Jak mówi tytuł chcę wam pokazać jak obracać obiekt i jak nim sterować. Na początek 5 wymaganych funkcji: |
Skąd przypadkowa osoba będzie wiedzieć, iż chodzi o pisanie gier w C++ i SFMLu? Ten wstęp równie dobrze pasuje do jakiegoś programu do grafiki 3D w jakimkolwiek języku. 2. Patrz drugi argument |
|
RazzorFlame |
» 2013-03-15 13:36:48 Mrovka to jest pod 1.6 a tam nie ma drugiego argumentu. Dopisze to że jest to w SFML. Reszta pasi rozumiem? |
|
Mrovqa |
» 2013-03-16 18:58:30 Nie czytałem tego, tylko pobieżnie oglądnąłem ;) Z tego co widzę, to nadal nie podałeś języka. Druga sprawa - kto rozsądny używa teraz SFMLa 1.6? Ofc, nie mam nic przeciw temu, ale to jest po prostu stara wersja. Lepiej IMHO pokazać najnowszą i ten sposób, o którym mówiłem :) |
|
RazzorFlame |
» 2013-03-16 19:31:25 Btw co twój sposób daje bo nie czaje zbytnio ;p |
|
Mrovqa |
» 2013-03-18 07:57:47 Wygoda i higiena pracy :) Nie modyfikujesz sprite'a, cały czas siedzi w swojej pierwotnej postaci. Po prostu gdy renderujesz to wykonujesz dopiero tam wszystkie przekształcenia. Ponadto popatrz, co jeszcze oferuje ten drugi argument - m.in. użycie shadera czy customowego BlendMode'a. Wygodne i czytelne. |
|
google |
» 2013-04-19 17:01:05 o ciekawej literaturze do nauki sfml i innych bibliotek |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 « 17 » 18 19 20 21 |