Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?
Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
pajdas |
» 2016-06-23 10:35:15 Przesuwanie map kafelkowych i takich w których obiekty są postawione nieregularne. Najlepiej w SFML bo to biblioteka która cieszy się dużą popularnością. |
|
Gibas11 |
» 2016-06-23 10:58:36 @up Przesuwanie map? Ja tam w SFML wolę użyć sf::View niż ruszać całą mapą. ;) |
|
Szymon2727 |
» 2016-07-19 20:02:21 Jak dla mnie to więcej tego poprawnego podejścia - początkujący ma proste sposoby, a po wejściu np. poprawnego poruszania się obiektu złapie się za głowę i pomyśli ,, to tak można wykorzystać struktury i wektory :O '' - zamiast użyć jakiegoś float czy szablonu klasy sf::Vector2. Najlepiej zrobić kurs gdzie robi się określoną grę z określonymi zasadami np. sapera krok po kroku z poprawnym podejściem - człowiek ma już tych gier logiczne rozwiązanie w głowie - losowanie miejsca w którym może być mina i wypisywanie liczby przy jej natrafieniu. Logicznie, ale nie programistycznie, a to już powinien w jakiś sposób wskazać kurs. |
|
programista2004 |
Grafika w grach 2d. » 2017-11-02 13:27:03 Generalnie interesuje mnie jak włączać do kodu grafikę z zewnętrznych środowisk graficznych. |
|
latajacaryba |
» 2017-11-02 14:41:34 w sensie wyświetlić jpga? |
|
Saran |
» 2017-11-02 20:35:01 Chwila co, jak włączać grafikę? Jakich zewnętrznych? |
|
skovv |
» 2017-11-02 21:03:07 @latajacaryba & Saran Zapewne chodzi o obsługę okien i rendering. Nie każdy potrafi określić dokładnie o co mu chodzi, szczególnie gdy tak na prawde nie wie o co mu chodzi.. Skąd ma znać dokładniej pojęcie renderingu, jest zapewne na etapie konsoli...
@programista2004 allegro/sdl/sfml http://cpp0x.pl/kursy/Biblioteki-C++/2 |
|
marcelemm82m4 |
» 2021-03-04 16:52:56 Post usunięty przez moderatora |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 « 21 » |