Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?

Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
Autor Wiadomość
pajdas
» 2016-06-23 10:35:15
Przesuwanie map kafelkowych i takich w których obiekty są postawione nieregularne. Najlepiej w SFML bo to biblioteka która cieszy się dużą popularnością.
P-149400
Gibas11
» 2016-06-23 10:58:36
@up Przesuwanie map? Ja tam w SFML wolę użyć sf::View niż ruszać całą mapą. ;)
P-149402
Szymon2727
» 2016-07-19 20:02:21
Jak dla mnie to więcej tego poprawnego podejścia - początkujący ma proste sposoby, a po wejściu np. poprawnego poruszania się obiektu złapie się za głowę i pomyśli ,, to tak można wykorzystać struktury i wektory :O '' - zamiast użyć jakiegoś float czy szablonu klasy sf::Vector2. Najlepiej zrobić kurs gdzie robi się określoną grę z określonymi zasadami np. sapera krok po kroku z poprawnym podejściem - człowiek ma już tych gier logiczne rozwiązanie w głowie - losowanie miejsca w którym może być mina i wypisywanie liczby przy jej natrafieniu. Logicznie, ale nie programistycznie, a to już powinien w jakiś sposób wskazać kurs.
P-150131
programista2004
Grafika w grach 2d.
» 2017-11-02 13:27:03
Generalnie interesuje mnie jak włączać do kodu grafikę z zewnętrznych środowisk graficznych.
P-166356
latajacaryba
» 2017-11-02 14:41:34
w sensie wyświetlić jpga?
P-166358
Saran
» 2017-11-02 20:35:01
Chwila co, jak włączać grafikę? Jakich zewnętrznych?
P-166371
skovv
» 2017-11-02 21:03:07
@latajacaryba & Saran
Zapewne chodzi o obsługę okien i rendering. Nie każdy potrafi określić dokładnie o co mu chodzi, szczególnie gdy tak na prawde nie wie o co mu chodzi.. Skąd ma znać dokładniej pojęcie renderingu, jest zapewne na etapie konsoli...

@programista2004
allegro/sdl/sfml
http://cpp0x.pl/kursy/Biblioteki-C++/2
P-166380
marcelemm82m4
» 2021-03-04 16:52:56
Post usunięty przez moderatora
P-178216
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 « 21 »
Poprzednia strona Strona 21 z 21