Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?
Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
Gabes |
» 2011-10-25 19:06:54 |
|
akwes |
» 2011-10-25 23:41:29 Ja się tak dopytam co do kosmetyki, bo widzę że nowy dział założyłeś. Czy problemy z SFML, Allegro, SDL itd nie powinny lądować tutaj ? |
|
m4tx |
» 2011-10-26 06:10:10 A ja tak zapytam: dlaczego nie ma działu "wytwarzanie gier 3D"? :P |
|
Drraven |
» 2011-10-26 08:25:01 Bo jest to raczej nie dla początkujących :D |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-26 08:31:04 SFML to typowy problem z biblioteką - raczej chodzi o sprawy algorytmiczne typu fizyka/kolizje/obroty itp :) |
|
kamillo121 |
» 2011-10-26 20:53:27 Widzę, że powstaje nowy kurs wyczekiwany przez niektórych od dawna. Dodam od siebie, że skoro już ktoś na to poświęca czas to warto oprzeć ten kurs o programowanie obiektowe a szkielet o wzorzec bo jeżeli wszystko będzie strukturalnie to jak dla mnie powstanie więcej pytań i problemów niż ukończonych projektów :) Dodatkowo warto powiedzieć słów kilka o np quadtree bo jest to ciekawe rozwiązanie i bardzo przydatne. Rozwiązało by to większość problemów typu "jak wprowadzić interakcję między A a B", "jak zmienić kolejność wyświetlania elementów", "jak przewijać mapę" i wiele wiele innych. |
|
akwes |
» 2011-10-27 03:24:56 Hm... DejaVu jesteś pewien :P ? Ile tematów [Allegro] to problem z migającą grafiką? Ile tematów z [SFML], [Allegro] jest jak przesunąć obrazek :P ? To nie wina biblioteki na pewno.
Mnóstwo tematów było o tym jak ukryć obrazek po kliknięciu i dlaczego samo ukrycie przy przycisku jest złym pomysłem :P
Gdzie leży granica między "programowaniem gier" a "używaniem biblioteki" :P ? |
|
SeaMonster131 |
» 2011-10-27 18:13:39 No no, fajnie sie zaczyna :)
Ja tak nigdy nie używałem zbytnio wektorów w grach, ale ostatnio coś mnie tak naszło i fakt, wczytuje sobie z pliku nazwe obiektu i jego pozycje, i moge tych obiektów moge mieć nieskończenie wiele (w edytorze mi sie to przyda ;p), a teraz patrze sobie na kurs i to samo hah (to o wektorach) :) Czemu ten kurs nie powstał wcześniej? ;> hehe ;) |
|
1 2 « 3 » 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |